Tuesday, Dec 29, 2020

صفحه نخست » سوگواری قوی عاشق حرکت ۲۳ قطار در آلمان را به تعویق انداخت

ghou.jpg دویچه وله - وفاداری یک قوی سفید به جفتش در شهر کاسل در مرکز آلمان، عبور و مرور بین شهری در استان هسن در ایام کریسمس را دچار مشکل کرد. به گزارش رسانه‌ها این حادثه در ایام کریسمس روی داده، اما پس از گذشته چند روز خبرساز شده است.

اشپیگل آنلاین روز دوشنبه ۸ دی (۲۸ دسامبر) به نقل از یک سخنگوی پلیس فدرال گزارش داد، یک قوی سفید که روی ریل‌‌های راه‌آهن یکی از خطوط ماتم‌زده نشسته بود، حرکت قطارهای کاسل را حدود یک ساعت به تعویق اداخت.

سخنگو پلیس افزود، ظاهرا در حین اینکه دو قو روز قبل از کریسمس در اطراف راه آهن گردش می‌کردند، سر یکی از آنها به کابل‌های برق بالای ریل‌ها گیر می‌کند و همانجا می‌میرد. پلیس احتمال می‌دهد قویی که روی ریل نشسته بوده، برای جفت مرده‌اش سوگواری می‌کرده است.

مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

تلاش ماموران راه آهن برای حرکت دادن قوی غم‌زده نخست راه به‌جای نبرد. پس از دخالت مأموران آتش‌نشانی و پلیس با تجهیزات مخصوص، جسد قوی مرده از روی ریل‌های راه‌آهن جمع‌آوری شد و قوی سوگوار به دریاچه فولدا که از آن آمده بود، منتقل شد.

به گزارش پلیس، در پی این حادثه حرکت ۲۳ قطار سریع‌السیر از مبدا کاسل به مقصد گوتینگن لغو شده و نهایتا برنامه حرکت آنها با حدود ۵۰ دقیقه تاخیر انجام شد.

این حادثه ۲۳ دسامبر اتفاق افتاد، ولی پنج روز بعد گزارش شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy