Wednesday, Feb 10, 2021

صفحه نخست » واکنش‌های متضاد به ابتلای علی رضوانی خبرنگار جنجالی صدا و سیما به کرونا

العربیه - علی رضوانی خبرنگار جنجالی تلویزیون ایران به بیماری کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری است، این موضوع واکنش‌های متضادی را در میان کاربران برانگیخته است.

rez.jpgجان باختن میناوند و انصاریان دو فوتبالیست معروف و محبوب ایرانی منجر به سوگواری کاربران برای این دو چهره شد این در حالی است که پس از انتشار خبر ابتلای علی رضوانی خبرنگار جنجالی تلوزیون ایران که گاهی با نام «بازجوخبرنگار» خوانده می‌شود، نه تنها واکنش همدردی یا نگرانی برای او از سوی بسیاری از کاربران به همراه نداشته بلکه برای او آرزوی شکست در برابر کرونا نیز کرده‌اند و این نشان می‌دهد که «علی رضوانی» یک چهره محبوب در میان اغلب اقشار نیست.

سوشا مکانی بازیکن فوتبال ایرانی نیز در استوری خود با انتشار دو تصویر از علی رضوانی یکی پیش از ابتلا به کرونا و دیگری روی تخت بیمارستان، برای او آرزوی مرگ کرد و نوشت: «رفیق به امید خدا زود زود کرونا شکستت میده که دیگه درد نکشی»

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

از سوی دیگر، برخی از کاربران آرزوی مرگ برای رضوانی را مورد انتقاد قرار داده و آن را نتیجه عملکرد نظام در سرکوب و به کارگیری خشونت علیه مخالفان دانسته‌اند.

رضوانی با گزارش‌های جهت‌دار سیاسی و اجتماعی معروف شده است او پس از پخش مستند «مظنونین همیشگی» که شامل اعترافات فعالان محیط زیست بازداشتی بود بیش از هر زمان دیگر سر زبان‌ها افتاد.

رامین سید امامی فرزند کاووس سید امامی که در زندان به طرز مشکوکی جان باخت، درباره علی رضوانی تاکید کرد که گزارشگر این مستند یک «بازجو» بوده است!

همچنین به دنبال پخش یک گفت‌وگو با روح‌الله زم مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز که حدود دو ماه پیش اعدام شد، بار دیگر نام علی رضوانی در شبکه‌های مجازی شنیده شد. این گفت‌وگو به یکی از داغ‌ترین اخبار فضای مجازی تبدیل شد و انتقادات و نفرت زیادی را علیه او برانگیخت.

یکی دیگر از موضوعاتی که باعث شد علی رضوانی به شدت در فضای مجازی مورد انتقاد قرار بگیرد، استفاده او از تلفن همراه شرکت آمریکایی اپل بود در حالیکه همزمان با آن، علیه آمریکا و سیاست‌های اروپا سخن می‌گفت و در برخی از گزارش‌هایش نیز مردم را به استفاده از کالای ایرانی تشویق می کرد.

0090.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy