Sunday, Mar 7, 2021

صفحه نخست » خداوند هیچکس را وقیح و بی شخصیت نکند!؛ ف. م. سخن

53CC4288-156A-4037-8334-3FA768615F63.pngروزی که خمینی در بهشت زهرا با نعره ای بلند گفت: من توو دهن این دولت می زنم... شخصیت و هیبت معنوی او در نزد افراد با فرهنگ به خاطر استفاده از لفظ «توو دهن زدن» فرو ریخت. این لفظ «توو دهن زدن»، کم کم به سیلی زدن و مشت محکم زدن و از عصبانیت مردن و امثال این ها تبدیل شد و بازار فحاشی توسط مقام روحانی عالی رتبه که اکنون صاحب قدرت سیاسی نیز شده بود گرم شد.

مشخص است که وقتی پیش نماز کاری بکند، پس نماز همان کار را به توان دو می کند.

E0C1B57B-5DC3-4A6F-826F-789E2411CA62.jpeg

و خمینی، هم در حرف هم در عمل تبدیل به یک لات دو آتشه شد که به صغیر و کبیر و خودی و غیر خودی رحم نمی کرد.

او در اصل به خودش و به مقام روحانیت شیعه رحم نکرد. خوب هم شد که رحم نکرد چون ما نیاز به کارهایی از طرف روحانیت شیعه داشتیم تا ماهیت شان را خوب بشناسیم و از لجنی که وجودشان را می سازد با خبر شویم. و خمینی ما را با خبر کرد. البته برای این با خبر شدن بهای بسیار سنگینی پرداختیم و می پردازیم.

روزی که پاپ، زنی را که دچار احساسات شده بود و او را رها نمی کرد هُل داد، آن مقام روحانی و آسمانی هم ناگهان از اوج به زیر فرو افتاد، ولی خوشبختیِ کارِ پاپ در این بود که لات بازی زمینی را ادامه نداد و موضوع در همان هُل دادن خلاصه شد.

خمینی که موضوع قاطعیت اش، به عنوان حُسنی سیاسی بر شمرده می شد، لات بازی زمان حال را کافی ندید و به تعریف داستان هایی از لات بازی های گذشته اش پرداخت که انسان را دچار اشمئزاز می کرد.

داستان کتک زدن پیرمردی که ظاهرا به ناموس کسی بند کرده بود یا حرف زشتی زده بود و خمینی در جوانی این پیرمرد را کتک زده بود و او این داستان را با افتخار تعریف می کرد.

فیلم دیدار پاپ از آیت الله سیستانی را که در مطلب قبلی ام گذاشتم اگر ببینید، مشاهده می کنید که آیت الله، وقتی عکاسان در حال عکس گرفتن هستند، مثل مجسمه ای بیجان، دست بر پا نهاده و با حالتی خاص به دوربین ها نگاه می کند.

این به خاطر سنتی ست که زمانی آیت الله ها آن را مراعات می کردند و آن این بود که عکس گرفتن و انتشار عکس از خودشان را دور از شان و مقام الهی شان می دانستند. در اوایل انقلاب زمانی که هنوز شاه بر سر کار بود و بازار ملاها داشت به تدریج گرم می شد، دفتر آیت الله شریعتمداری از روزنامه ها خواست تا عکس او را منتشر نکنند.

حال امروز که بادکنک «آیت الله» خامنه ای، با سوزن دیدار پاپ و سیستانی ترکیده بد نیست آقایان بنشینند اندکی تامل کنند ببینند چه کرده اند که سیستانی کماکان مورد احترام مقامات درجه اول جهانی ست و آیت الله خامنه ای و دار و دسته اراذل و اوباش او حتی ارزش مخاطب قرار گرفتن ندارند.

آری. اینجاست که باید گفت خداوند هیچ کس را وقیح و بی شخصیت نکند! آمین!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy