Sunday, Mar 14, 2021

صفحه نخست » "ادامه خدمت سرباز سیلی خورده راهور در خشک‌شویی پلیس"

sili_031521.jpgایران اینترنشنال - در پی انتشار گزارش‌ انتقال سرباز عابد اکبری به خشکشویی راهنمایی و رانندگی پس از پرونده برخورد با ورود متخلفانه خودروی نماینده مجلس به مسیر خط ویژه، پلیس آن را «شایعه» خواند و از خدمت این سرباز در قسمت عملیات خبر داد.

حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ،‌ روز دوشنبه ۲۵ اسفندماه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره انتقال این سرباز به خشکشویی گفت: «او در واقع نیروی قسمت عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی ماست و در همان عملیات هم کار می‌کند.»

او در ادامه این گزارش را «شایعه» خواند و گفت به آن‌ توجه نکنید.

با این حال فرمانده انتظامی تهران توضیح بیشتری درباره محل دقیق ادامه خدمت سرباز عابد اکبری نداد. رحیمی درباره پیگیری پرونده شکایت از ارائه فیلم تخلف و همچنین نامه‌نگاری درباره آن خبر داد.

پیشتر روزنامه همدلی گزارش داده بود سرباز اکبری به خشکشویی پلیس راهنمایی و رانندگی منتقل شده است.

این روزنامه اشاره کرد که انتقال او به خشکشویی پس از ایستادنش مقابل تخلف خودروی علی‌اصغر عنابستانی،‌ نماینده مجلس، احتمالا برای «جلوگیری از حساسیت‌های بیشتر» بوده، اما مشخص نیست برای تنبیه یا تشویق انجام شده است.

چهارم بهمن‌ماه تصاویر ویدیویی از درگیری فیزیکی عنابستانی با سرباز وظیفه راهنمایی و رانندگی در مرکز تهران منتشر شد که دلیل آن جلوگیری از ورود خودروی این نماینده به «خط ویژه» اتوبوس‌ها اعلام شد.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

این سرباز در ویدیو اعلام کرده بود که به دلیل اجرای قانون از سوی نماینده مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران هم روز پس از انتشار ویدیو اعلام کرد «مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم که کاملا کفایت می‌کند.»

با این حال عنابستانی یک بار به تکذیب برخورد فیزیکی پرداخت و مدعی توهین سرباز به خود شد. او سپس روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای در اظهارات متفاوتی بیان کرد مورد هجمه فیزیکی با باتوم از سوی این سرباز قرار گرفته است.

سرباز اکبری پس از حاشیه‌های این پرونده در گفت‌وگویی با روزنامه اعتماد گفته بود «ترسی از انجام کاری که رییس بالادستی و مهم‌تر از آن قانون به من سپرده ندارم.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy