Monday, Mar 22, 2021

صفحه نخست » نوروز از آن انقلابیون است، مریم سلطانی

Maryam_Soltani.jpgنوروز اینقدر معنا و مفهوم به بشریت و تغییر در سیر تکامل می‌دهد که انسانیت و امید به آینده و فردای جدید و متحول شدن کل طبیعت را خبر می‌دهد و این همان دنیای یک انقلابیست که سیر تکامل در فهم و آگاهی و آزادگی را بلا‌اجبار اصل انقلاب و دگرگونی را ثابت شده می‌بیند.

آری نوروز به معنی ظاهری خود یعنی روز نو، روز جدید با دستاوردهای جدید، رشد و نمو و تکامل جدید با تغییر و دگرگونی جدید. اینها مشوق یک انسان آگاه هست که در پس شب تاریک صبح سپید نهفته است و هر سختی و زمستان سرد و کشنده‌ای به پایان می‌رسد. بهار آزادی باز از راه می‌رسد.

آری نوروز زیباترین معنی و مفهوم و امید بخش فردای روشن برای یک انقلابی هست. یک انقلابی نور را با دیده دل و اشراف و آگاهی دیده و نوید می‌دهد. نور آزادی و تکامل بشریت در فهم و آگاهی و مبارزه با جهل و نادانی.

نوروز بهار و روشنی را می‌آورد و و بهار روشنی زشتی‌ها و پلیدی‌های پنهان در تاریکی را که همان جهل و جنایت و نادانی بشریت است آشکار می‌کند. آخوندهای پلید که از نور و روشنایی آگاهی ترسیده و بیزار هستند، همیشه سعی در پوشاندن و نابودی و بی مفهوم کردن نوروز داشته و هر کاری کرده‌اند که نوروز را از ذهن و فرهنگ مردم ایران پاک کنند، ولی زهی خیال باطل! مگر می‌شود جلوی وزیدن باد را گرفت؟ مگر می‌شود خورشید را از درخشیدن و باران را از باریدن باز داشت؟

آری یک انقلابی معتقد است که دیکتاتورها محتوم و محکوم به سرنگونی هستند و تسلیم شدن و سر فرود آوردن ظالمان را نوروز به ما نوید می‌دهد همان گونه که زمستان و سردی و تاریکی را شکست داده کنار زده و بهار آزادی را نمایان می‌کند.

هموطن عزیز و خلق قهرمان از جان عزیزترم، بهار آزادی ما ایرانیان در راه است و زشتی و پلیدی آخوندهای دجال و سپاه جهل و جنایت رو به زوال و نابودی است.

هموطنان عزیزم نوروز بر شما پیروز و مبارک و فرخنده باد. آری انقلابیون از خود گذشته و فداکار عهد بسته‌اند که با یاری مردم شریف و آزاده و آگاه این رژیم جنایت پیشگان را بزیر کشیده و سرنگون کنند و بهار آزادی ایران را نمایان کنند. آری ایران عزیزمان این زیباترین وطن. چو ایران نباشد تن من مباد.

با آرزوی بهترین‌ها برای شما هموطنان دلبندم که اینق در محبت در دل و جان دارید و این قدر عشق به ایران و آزادی ایران را دل و در سر دارید.

آینده از آن انقلابیون است ایران مال شماست. ایران مال انقلابیون است.

پیروز باشید



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy