Saturday, Apr 10, 2021

صفحه نخست » موجود دائم التحریک و دائم الغسلی به نام علی مطهری!؛ ف. م. سخن

kiss_040921.jpgنباید تعجب کنیم! مطلقا نباید تعجب کنیم!

کسانی که در حصار تنگ مذهب بزرگ می شوند، همگی بیمارند. این «همگی» را به ضرس قاطع می گویم. انسانی که از زمان طفولیت، با آموزه های اسلامی بزرگ می شود و محدودیت های آن را تحمل می کند، نمی تواند از نظر روانی، انسان سالمی باشد. «مطلقا نمی تواند انسان سالمی باشد».

در خانواده های مذهبی و متعصب، هر آن چه به طبیعت انسان بر می گردد به شدت سرکوب می شود.

پسران و دخترانی که در چنین خانواده هایی رشد می کنند، حتی گاه از کارکرد جسم و طبیعت خود بی خبرند. آن ها فشارهای درونی یی را تحمل می کنند بی آن که بدانند این فشارها ناشی از چیست.

یکی از این فشارها، فشار دوری از جنس مخالف است.

برای این که پسر یا دختر، به گناه نیفتد، خانواده های مذهبی و متعصب آن ها را با شدت و حدت تمام از هم جدا نگه می دارند.

نه تنها جدا نگه می دارند، بلکه حتی حق نگاه کردن به جنس مخالف را از آن ها می گیرند.

شما تصور کنید مطابق طبیعت انسانی باید به اندازه غذا بخورید. خانواده ی شما شما را از تغذیه سالم و کافی محروم می کند. نتیجه معلوم است: به محض دیدن غذا، شما مطابق طبیعت انسانی، که به نوعی طبیعت جانوری به شمار می آید، به غذا حمله ور می شوید.

ولع شما نسبت به غذا اگر چه طبیعی ست ولی شدت آن در اثر محرومیت شما از غذا ست.

خانواده های مذهبی، بعد از به سن رشد رسیدن فرزندشان، و حتی گاه در سنین کودکی برای آن ها همسر انتخاب می کنند. این بچه ها که باید با اسباب بازی بازی کنند، ناگهان صاحب زن و شوهر می شوند بی آنکه کمترین آگاهی نسبت به موضوع خانواده یا مسائل جنسی و رفتاری داشته باشند.

نتیجه ی این کار، روابط جنسی و عاطفی به شدت معیوب است. با قاطعیت می توان گفت که زنان و مردان ایرانی، به خاطر عدم شناخت لوازم رابطه ی جنسی و عاطفی، تنها با خوی اطفای شهوت با یکدیگر برخورد می کنند و به خاطر بروز این خوی و ندانم کاری های رفتاری، زندگی شان تبدیل به جهنم می شود.

به خاطر داریم گفتار آن آیت الله را که در ابتدای انقلاب سفت و سخت بودن حجاب را آن قدر که در آن زمان بود کافی نمی دانست و در ذمّ آن می گفت:
«در میدان ونک زنی را دیدم با حجاب ناقص که وقتی به خانه رسیدم، واجب الغسل شده بودم.»

علی مطهری بی آن که آگاه باشد در دوران حاضر گفته اش چقدر حیوانی و خارج از قواعد زندگی بشر متمدن است، چون فکر می کند افکارش طبیعی و عادی ست با صراحتی ابلهانه می گوید:

«مرد اگر کنار دریا تحریک نشود بیمار است... خدا خواسته ما مردان تحریک شویم. باید تحریک شویم... اینکه جوان ما با دیدن دست یک خانم تحریک می‌شود، خوب است. الان در اروپا مشکل دارند با این مسئله و تحریک نمی‌شوند. مردها تحریک نمی‌شوند و زن‌ها رو می‌آورند به مردهای آفریقایی!...»

این فرزند مفلوک و معیوب مرتضی مطهری، محدود کردن تحریک شدن و کنترل تحریک شدن و خود را به دست تحریک شدن نسپردن را با تحریک نشدن به طور کامل یکی می پندارد و تصور می کند که مردان اروپایی مطلقا تحریک نمی شوند و ناچار زن های اروپایی روی می آورند به مردهای آفریقایی!

به ترتیبی که علی مطهری تعریف می کند او اگر در اروپا زندگی کند دائم الغسل خواهد بود.

البته از پسر مرتضی مطهری که خودش هم چیزهای بد را به تماشا نمی نشست و مثلا برای انتقاد از فیلم «محلل»، نماینده اش را به سینما می فرستاد تا او برای اش تعریف کند که در این فیلم چه می گذرد، نمی شود انتظار داشت که از کشورهای اروپایی و رفتار مردم در این کشورها با خبر باشد.

او بیچاره ای ست که اگر روزی این حکومت سرنگون شود باید برای معالجه ی جنسی و روانی به دست روان شناس سپرده شود.

این نوع بچه مسلمان ها به نوعی حیوان هستند. حتی بهترین شان از نظر اخلاقی و رفتاری، حیوانیت شان بر انسانیت شان غلبه می کند و این تقصیر خودشان نیست.

علی مطهری چنین حیوانی ست محروم مانده از تمام لذت ها و زیبایی های زندگی. برای او دیدن یک «دست» کافی ست تا به اوج لذت شهوانی برسد....



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy