Tuesday, Apr 13, 2021

صفحه نخست » نطنز رو این قدر اسراییل زده که «ن»ش افتاده «طنز»ش مونده!؛ ف. م. سخن

DCAA96B8-CBDC-402C-ACDB-34A885376461.jpegحالا اگه ما بگیم کارِ اسراییل، قشنگ بوده و صد آفرین داشته، میگن طرف ضد انقلابه و باید هم اسراییل رو تشویق کنه، ولی وقتی آشی که اسراییل می پزه، این قدر خوشمزه میشه که رییس کمیسیون انرژی مجلس اسلامی هم میگه که کار اسراییل توو نطنز خیلی قشنگ بوده، دیگه ماها باید هزاران آفرین به اسراییل و موساد و بچه های بالاتر از خطر ش بگیم.

به قول یکی از دوستان، اسراییلی ها نطنز رو اونقدر زدن، که «ن» ش افتاده «طنز» ش مونده!

واقعا هم همین طوره. من پیشنهاد می کنم، کلا نطنز رو تعطیل کنن، برن وسط بیابون دیگه ای، یه نیروگاه هسته ای جدید بسازن از این سمبل و مایه ی آبروریزی خلاص بشن.

اما یه نکته میخوام خدمت تون عرض کنم که شاید بهش فکر کرده باشین، شاید هم فکر نکرده باشین. یه نکته ی خیلی مهم که از شدت بدیهی بودن به نظر نمیاد اصلا نکته ی مهمی باشه:

اسراییلی ها و به قول جمهوری اسلامی «دشمن» همین قدر که توو جای به شدت بسته و حفاظت شده ای مثل نیروگاه هسته ای نطنز و بقیه ی نیروگاه ها و سایت های موشکی نفوذ کرده، همین قدر هم توو دستگاه سیاست جمهوری اسلامی که نسبت به محدوده ی نیروگاه ها ولنگ و واز تر و بی در و پیکر تر ه نفوذ کرده ولی انفجارهایی که تووی سیاست ایران به وقوع می پیونده، نه که صدا نداره، به نظر نمیاد که در اثر «خرابکاری دشمن» باشه بلکه کاسه کوزه سرِ یه مشت آدم بی عرضه ی دست و پا چلفتی می شکنه و طرف هم بدون گرفتار شدن و دستگیر شدن و مجازات شدن، میره یه مسوولیت جدید و نون و آبدار تر بهش میدن.

یه چیزی رو صد در صد مطمئن باشید:
اسراییل با این قدرتی که تووی نفوذ در همه ی ارکان نظام نکبت اسلامی داره، حتما و قطعا و یقینا، آدم های خودش رو بغل دست سید علی هم کاشته که اگه نیست و نابودش هم نمی کنن که لابد دلایل منطقی داره، توو مغزش چیزهایی رو می کارن و پرورش میدن، که خودش به دست خودش، جمهوری نکبت رو نیست و نابود کنه.

میگین نه! میگم به گندی که این مرد به کشور ما زده نگاه کنین متوجه میشین که خرابکاری ها به دست سد علی، به مراتب بیشتر و شدیدتر از خرابکاری ها تووی نطنز و جاهای دیگه بوده!

قطعات پازل خرابکاری های سه دهه ی گذشته رو که کنار هم بچینین، تصویری جلوی چشم تون آشکار میشه که از شدت تعجب و حیرت به اسراییل میگین بابا دم ات گرم! اینا هم کارِ تو بود ما نمی دونستیم؟! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy