Sunday, Apr 18, 2021

صفحه نخست » انتقاد احمدی‌نژاد از ماجرای نطنز و معرفی متهم قلابی

احمدی نژاد خواستار محاکمه مدیران نهادهای امنیتی شد

ایران وایر ـ «محمود احمدی‌نژاد»، رییس جمهور سابق ایران با اشاره به انفجار در تاسیسات برق سایت هسته‌ای نطنز، خواستار محاکمه مدیران نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی شد.

‌«محمود احمدی‌نژاد» در جمع طرفداران خود در استان هرمزگان گفته است: « یک جوان بلند می شود و انتقاد می کند، او را می گیرند و می برند ۹ ماه زندانی می کنند و اجازه نمی دهند بیرون بیاید. سراغ مردم عادی می روند که چرا اینجا می روید، چرا آنجا می روید، چرا این حرف را می‌زنید، چرا با فلانی تماس گرفتید!؟ معلوم است که کاملا معکوس شده است.»

رییس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ضمن انتقاد شدید از نحوه عملکرد نهادهای امنیتی در ایران گفته است: «ملت سالی ۴۰-۵۰ هزار میلیارد تومان دارد به شما پول می دهد که بروید مراقب همین ها باشید که نیایند ثروت ملت ایران را از بین ببرند. چند میلیارد دلار ثروت ملت را یکجا از بین بردند. اصلا انگار نه انگار! نه کسی بازخواست می شود و نه گزارشی ارائه می شود».

او با «بی‌مزه و تکراری» خواندن معرفی فردی به‌نام «رضا کریمی»، به‌عنوان عامل انفجار نطنز، خطاب به نیروهای امنیتی گفته است: « تو بايد قبل از آن اتفاق مراقب باشی. مي آيند اسناد سری ملت را از دل تهران برمی‌دارند و می‌برند. كجا هستند نهادهای امنیتی!؟»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

پیش از این نیز، «محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سابق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفته بود که اسناد محرمانه هسته‌ای جمهوری اسلامی از ایران به اسرائیل منتقل شده است. البته او بعدا گفته‌های خود را تکذیب کرد.

هفته گذشته و درست بعد از یک روز از راه‌اندازی مجدد تاسیسات هسته‌ای نطنز، مقامات جمهوری اسلامی اعلام کردند که «حادثه‌ای» در شبکه توزیع برق این تاسیسات رخ داده است.

یک روز بعد از این اتفاق، «علیرضا زاکانی»، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به رسانه ها گفته بود که «بخش عمده امکانات غنی‌سازی ایران» از بین رفته است.

او در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: «مجموعه‌ای در نطنز که دچار خرابی شده بود، به خارج از کشور منتقل شد و با ۳۰۰ پوند (۱۵۰ کیلوگرم) مواد منفجره جاسازی شده در آن، به نطنز بازگشت.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy