Tuesday, Apr 20, 2021

صفحه نخست » چرا رژیم ترسی ازعواقب جهانی جنایاتش ندارد؟

mm.jpgمشروطه - چرا جمهوری اسلامی هرچه جنایت بکند در جهان بازتاب ندارد و بخاطر ارتکاب به آن تنبیه نمیشود؟ این رژیم در چهل سال گذشته بارها و بارها دست به کشتار جمعی زده و همه خطوط قرمزها را رد کرده اما هرگز بابت آن جنایات هزینه متناسب را نپرداخته است. واقعا کدام جنایت دیگر باقی مانده که این رژیم مرتکب نشده باشد؟ و پرسش دقیق تر این است که جمهوری اسلامی چه کار دیگری باید بکند تا جامعه جهانی علیه اش موضع جدی بگیرد؟

رژیم جنایتکاراسلامی در دهه شصت هزاران زندانی سیاسی ( که محاکمه شده و دوران حبس خود را سپری میکردند) را بصورت دسته جمعی اعدام کرد و شبانه آنها را در گورهای نامشخص دفن کرد تا خانواده آنها را برای همیشه داغدارو عزادار کند. آیا بخاطر این جنایت تاریخی تنبیه شد؟ خیر. آیا کشورهای جهان بخاطر این جنایت هولناک تغییری در رفتارشان ایجاد شد؟ خیر.

بعد از این جنایت، ترورهای مخالفان در اروپا شدت گرفت. بمب گذاری در بیروت و آرژانتین، عملیات تروریستی در تایلند و بلغارستان، قتل شاپور بختیار در خاک فرانسه، قتل فجیع فریدون فرخزاد در آلمان، ترور در رستوران میکونوس و دهها و صدها نمونه دیگر که این رژیم مرتکب شد و جهان از کنار آن براحتی عبور کرد و در مواردی مثل محاکمه میکونوس بطور موقت سفرای کشورهای اروپایی از ایران فراخوانده شدند.

بعد جلوتر که بیاییم به قتل های زنجیری و حذف فیزیکی نویسندگان می رسیم. سپس رژیم در کوی دانشگاه تهران جنایت دیگری آفرید. چند سال بعد در انتخابات تقلب کرد و عده زیادی از معترضان بی سلاح مثل ندا آقا سلطان را در خیابان به گلوله بست. بعد رفت سراغ حمله به سفارت کشورهای خارجی. سفارت و محل اقامت دیپلماتهای بریتانیا را به آتش کشیدند و مدتی بعد به سفارت عربستان حمله کردند.

اما انتظار میرفت کشورهای جهان حداقل در برابر حمله به هواپیمای مسافربری خطوط اوکراینی و شلیک عمدی به آن و کشتن دهها زن ومرد و کودک بی گناه واکنش نشان بدهند و این رژیم جنایتکار را تنبیه کنند. اما چرا این اتفاق نیفتاد؟

پاسخش ساده و روشن است.

جمهوری اسلامی برخلاف بقیه رژیم های جنایتکار مثل رژیم صدام حسین، رژیم طالبان، رژیم قذافی و ابوبکر البغدادی، یک سپر دفاعی در خارج کشور ایجاد کرده که بخوبی جنایاتش را ماله کشی می کنند و از شدت و زهر و تیزی آن می کاهند بطوریکه نهایتا آن جنایات شکلی نرمال می گیرد.

باور کنید اگر هرکدام از این جنایات را کشوردیگری مرتکب شده بود مورد نفرت جهانی قرار میگرفت و اجماع جهانی علیه آن شکل میگرفت.

در ماجرای زدن هواپیمای اوکراینی، جمهوری اسلامی پشتش به لشگر ماله کش هایش در کشورهای غربی گرم بود. آنها بخوبی توانستند در این ماجرا آنقدر شبهه ایجاد کنند و آنقدر اگر و مگر و شاید و نباید پیرامون این داستان بافتند که بعد از گذشت یکسال آن جنایت بزرگ تبدیل شد به یک حادثه که در تاریخ پشت سر قرار گرفت. برای اینکه دقیقا ببینید مزدوران این رزیم تروریستی چگونه جنایات را نرمالیزه می کنند به صحبتهای نگار مرتصوی این موجود رذل و کثیف دقت کنید:

رژیم جنایتکار همچنین در دی ماه 96 صدها نفر را در خیابانها به قتل رساند و در آبان 98 هزاران نفر را کشت و عده زیادی را بازداشت و شکنجه کرد. فعالان محیط زیستی را در زیر شکنجه کشت و به مراکز دولتی در کشورهای دیگر حمله سایبری کرد.

لیست جنایات این رزیم بسیار طولانی است که یک نمونه آن ارتکاب در نسل کشی در سوریه است که منجر به کشته شدن نیم میلیون نفر و آواره شده میلیونها نفر گردید. حمله به آرامکو، حمله به نفتکش ها، دزدی دریایی و توقیف کشتی های تجاری و غیره و غیره.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy