Saturday, Apr 24, 2021

صفحه نخست » ژیمناست آلمانی با لباس کاملا پوشیده تلاش کرد با نگاه جنسی به زنان مقابله کند

B1113100-6479-4B32-8985-4A8F02B59ACE.jpegبی بی سی فارسی

سارا ووس، ژیمناست آلمانی با انتخاب لباسی تمام پوشیده (full-body suit) در مسابقات ژیمناستیک هنری اروپا، عرف معمول در مورد پوشش ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات را نادیده گرفت و تلاش کرد با این کار با نگاه جنسی به زنان مقابله کند.
این مسابقات در شهر بازل سوئیس برگزار می‌شود.
ژیمناست‌های آلمانی اقدام او را ستایش کردند.


تاکنون زنان تنها به دلایل مذهبی پاهای خود را در رقابت‌های بین المللی پوشانده‌اند.

اما این ورزشکار آلمانی گفته که به تصمیم خود در مورد انتخاب لباسش برای شرکت در این مسابقات افتخار می‌کند و فدراسیون ژیمناستیک کشورش هم از این اقدام او حمایت کرده است.

gymist.jpgدو هم تیمی دیگر خانم ووس هم روز گذشته در مسابقات فینال زنان با لباسی کاملا پوشیده شرکت کردند.

فدراسیون ژیمناستیک آلمان گفته که اقدام ورزشکار این کشور به منزله مخالفت با ایجاد "جاذبه جنسی در ژیمناستیک" است و افزوده که این مسئله برای جلوگیری از سوء استفاده جنسی بسیار مهم است.

خانم ووس گفته: "امیدوار است که ژیمناست‌هایی که در لباس های فعلی احساس راحتی نمی‌کنند، این جسارت را پیدا کنند و از ما الگو بگیرند."

فدراسیون ژیمناستیک آلمان گفته که ورزش و ژیمناستیک باید طوری باشد که زنان ورزشکار همیشه در لباس های خود احساس راحتی کنند.
خانم ووس در پیامی در اینستاگرامش در مورد این تصمیم خود صحبت کرد و گفت که "پیامش با تحسین گسترده روبرو شده، احساس خوبی داشته و هنوز هم زیبا و برازنده بوده."


براساس قوانین فدارسیون بین المللی ژیمناستیک به شرکت کنندگان اجازه داده شده که لباسی یک تکه که پاهای آن‌ها را تا مچ می‌پوشاند، به شرطی که از طراحی زیبایی برخوردار باشد، بپوشند.


سارا ووس گفته هرگز مورد آزاد و اذیت قرار نگرفته، اما او و همکارانش الگویی برای ورزشکاران جوان هستند و می‌خواهد همه را تشویق کند تا قوی باشند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy