Wednesday, May 5, 2021

صفحه نخست » پخش ویدئوی جنجالی انفجار کنگره آمریکا در تلویزیون ایران

video_050521.jpgدر ویدئوی تبلیغاتی پخش شده از تلویزیون دولتی ایران، تصاویری از انفجار ساختمان کنگره ایالات متحده آمریکا پخش شد

به گزارش اسپوتنیک، در فیلم منتشره توسط صدا و سیمای ایران، نیروهای سپاه مقابل ساختمان کنگره آمریکا رژه می‌روند، در حالی که ساختمان کنگره در پس‌زمینه رژه، منفجر می‌شود.

این فیلم تیلیغاتی سپاه پاسداران درست پیش از سخنرانی علی خامنه‌ای رهبر دینی ایران در تلویزیون بازپخش شد.

در این فیلم علاوه بر رژه مقابل کنگره، نیروهای سپاه پاسداران ایران و تعدادی روحانی در بیت‌المقدس نیز رژه می‌روند.

پس از بازپخش این فیلم تبلیغاتی، سخنرانی خامنه‌ای از تلویزیون پخش شد که در آن به ستایش سپاه پاسداران و قاسم سلیمانی پرداخت.

آمریکا به این فیلم واکنش سریع نشان داد.

واشنگتن فری بیکن گزارش داده است که این فیلم تهدید آمیز و اظهارات خامنه‌ای در حالی پخش می‌شود که دولت بایدن تلاش دارد از طریق مذاکره و دیپلماسی ایران را به توافق هسته‌ای موسوم به برجام بازگرداند.

جمهوری‌خواهان، دولت بایدن را متهم می‌کنند که در زمانی که می‌تواند رژیم تندرو را سرنگون کرده و نیروهای دموکراتیک را در ایران به قدرت برساند، فشار روی رژیم ایران را کاهش داده است. آنها همچنین آخرین فیلم تبلیغاتی سپاه پاسداران را نشان قاطعی از این امر می‌دانند که رژیم ایران هرگز مواضع ضد آمریکایی و ضدغربی خود را کنار نخواهد گذاشت.

پت تومی، سناتور جمهوری‌خواه اهل پنسیلوانیا، هم در واکنش به این فیلم در توئیتر نوشته است : «هفته پیش دیپلمات ارشد ایران محمد جواد ظریف، ادعا کرد سپاه حرف آخر را در تهران می‌زند. اکنون ایران یک فیلم جعلی منتشر کرده که در آن سپاه پاسداران ساختمان کنگره ما را منفجر می‌کند. اولویت دولت بایدن باید این باشد که ایران نتواند چنین کاری بکند، نه اینکه با حذف تحریم‌ها تسلیم ایران شود.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy