Sunday, May 9, 2021

صفحه نخست » از هفته دیگر جنگ انتخاباتی مان را در دو جبهه حکومتی و اصلاح طلبی آغاز خواهیم کرد!؛ ف. م. سخن

49B88680-80E7-4C62-A464-62D7297475B7.pngآری جنگ انتخاباتی!

آن چه حکومت و اصلاح طلبان اسم اش را مبارزات انتخاباتی نهاده اند برای ما مخالفان صد در صدی حکومت، جنگ انتخاباتی ست.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد.

جمهوری نکبت، تا کنون سیزده دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار کرده است که در آن ها، بخشی از مردم، به نامزدهای منتخب خمینی و سید علی و شورای نگهبان رای داده اند و برای سید علی و دستگاه او «تدارکاتچی» و به زبان ساده تر «نوکر» انتخاب کرده اند.

جالب اینجاست که این منتخبان سید علی و شورای نگهبان، همگی در نهایت ضد انقلاب و ضد اسلام و فتنه گر از آب در آمده اند!

حکومت برای گرم کردن بازار انتخابات، در تمام دوره ها دست به فریبکاری ها و حقه بازی های عجیب غریب زده است!

گاه گفته است که مردم شاید بتوانند به جای «نوکر»، «کلفت» انتخاب کنند که در نهایت چنین اجازه ای را هم صادر نکرده است.

گاه گفته است اگر مردم به عقرب جرار رای ندهند، گرفتار مار غاشیه می شوند پس ای مردم! بشتابید تا مار غاشیه از سبد وزارت کشور بیرون نیامده است!

گاه گفته است بفرمایید! شما که می گویید در جمهوری نکبت آزادی نیست، ما به مهندس موسوی اجازه ی حضور در انتخابات داده ایم که طرفدار بازگشت به دوران طلایی امام راحل است، و چون مردم در اثر هیجان به او رای داده اند، جناب «نظام» -تو بخوان «سد علی» کاسه کوزه ی انتخابات را به هم ریخته و جناب مهندس را به حبس خانگی انداخته است!

باری. حکومتی داریم که اگر در همه ی کارها جز خرابکاری و افتضاح حاصلی به بار نمی آورد، در شعبده بازی روی دست دیوید کاپرفیلد می زند!

اما اکنون، که بچه های ایران، طی سال های گذشته، به چشم خود، حقه بازی های حکومت و مقابل هم قرار دادن اصلاح طلب و تمامیت خواه را دیده اند، و دیگر کمتر کسی ست که بخواهد خودش را به جهالت بزند و دست اش را مجددا در سوراخی کند که چند بار از آن گزیده شده است، نوبت ماست که مبارزات انتخاباتی حکومت را تبدیل به جنگ انتخاباتی کنیم، و مشتی را که حکومت می خواهد به صورت زیرزیرکی به ملت ایران بزند به خودش برگردانیم.

کافی نیست که فقط ما انتخابات را تحریم کنیم. انتخابات سال هاست که توسط اکثریت مردم سرزمین مان تحریم شده است. این بار می باید تحریم انتخابات را در چشم حکومت و جهانیان کنیم و فن زدن حکومت را با ضد فن اساسی پاسخ دهیم.

از هفته ی دیگر، یعنی یک ماه مانده به انتخابات، این جنگ را هر چند نابرابر است آغاز خواهیم کرد و صفحه ی جدیدی در تاریخ مبارزه با حکومت نکبت خواهیم گشود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy