Monday, May 10, 2021

صفحه نخست » به دوستان گویانیوز: مراقب باشید علی علیزاده پاچه شما را نگیرد!؛ ف. م. سخن

6EF2EBF8-35D5-441D-AC63-BCE3658A3715.pngمن در فیس بوک و اینستا و اصولا تمام جاهایی که می نویسم یا برنامه ی ویدئویی درست می کنم آن قدر با احتیاط پیش می روم که کسی نتواند زیر پای ام پوست خربزه بینداز و مثلا یک روز که به صفحات اجتماعی سر می زنم، ببینم که خبری از نام و نشان ام نیست و کلا از صحنه ی روزگار حذف شده ام!

با تمام این ها گهگاه سربازان هفت تومنی ارتش سایبری، یک موشی در کار من می دوانند، مثلا مطلبی که سردار کتلت شده در راه اسلام را دست انداخته ام و تصویری از او در بالای نوشته ام گذاشته ام، ریپورت می کنند و مسوولان فارسی ندان صفحات مجازی، همین که عکس سردار آش و لاش شده را می بینند گمان می برند که این عکس در بزرگداشت اوست و بعد نامه ای دریافت می کنم که صفحه ی شما ۷ روز تعطیل می شود به خاطر عدم رعایت مصالح ضد تروریستی و قوانین جاری در این پلتفرم! :)

باری. چندی پیش برای اولین بار اخطاری دریافت کردم از مسوولان یوتیوب که پُستی از من را به خاطر انتشار غیر قانونی ویدئوی گفت و گوی علی علیزاده، مشهور به «علیز»، مشهور به سرباز حزب الله لبنان ساکن لندن، مشهور به پاچه خار حکومت اسلامی در کشور ملکه و مشهور به خیلی چیزهای دیگر که قابل گفتن نیست، حذف کرده بودند و من مفتخر به دریافت اولین اخطار از سه اخطار قانونی به خاطر انتشار ویدئوی آقای «علیز نصرالله» شده بودم!

ظاهرا علیز جان ناراحت شده بودند که چرا یک ضد انقلاب ضد حزب الله، ویدئوی مصاحبه ی ایشان را در صفحه ی خودش منتشر کرده و رفته بودند ولی شان را آورده بودند تا به من اخطار بدهد و من از این اخطار بترسم و بر خود بلرزم! :)

امروز دیدم خبرنامه گویا اقدام به انتشار گفت و گوی «علیز» با احمدی نژاد کرده گفتم به دوستان هشدار بدهم که این بابا، اینجوریاست و ممکن است یهو بپرد پاچه ی شما را هم بگیرد در جریان باشید! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy