Sunday, May 16, 2021

صفحه نخست » زانیار خسروی، خواننده پاپ، ممنوع از فعالیت هنری شد + فیلم

wire15.jpgایران وایر - «زانیار خسروی»، خواننده موسیقی پاپ ایران، در صفحه اینستاگرام خود از ممنوع‌الکار شدنش توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داده است.

زانیار خسروی در یک فایل ویدیویی در تاریخ ۲۵اردیبهشت۱۴۰۰ با اعلام این خبر گفت: «امروز از وزارت ارشاد با مدیر برنامه‌های من تماس گرفتند و گفتند تا اطلاع ثانوی به من مجوز کار نمی‌دهند و ممنوع‌الکار هستم. دلیلش را که جویا شدیم، گفتند انتشار استوری از دابسمش‌های دختران دلیل آن است. این چه داستان جدیدی است که دوباره راه انداخته‌اید؟ دوباره قوانین نانوشته و شخصی؟ از کی تا حالا گذاشتن استوری باحجاب دختران جرم شده است؟»

این خواننده در ادامه تاکید کرده است که از وزارت ارشاد به او گفته‌اند حق ندارد ویدیوهایی از دختران و زنان هوادارانش را در اینستاگرام منتشر کند.

زانیار خسروی گفت: «۱۰ سال است که کار می‌کنم، اما ۶ سالش را ممنوع‌الکار بوده‌ام. همین کارها باعث می‌شود که همه مهاجرت می‌کنند و می‌روند. برای چه ویدیوی هوادارانم را منتشر نکنم؟ طبق کدام قانون؟ آیا دنبال این هستید که ما را عصبانی کنید و از مملکت فراری دهید؟»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

زانیار خسروی، ۳۶ ساله، از سال ۱۳۹۲ فعالیت رسمی خود را در زمینه خوانندگی، آهنگسازی، ترانه‌سرایی و نوازندگی موسیقی آغاز کرد و در ادامه در فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» و سریال «عشق تعطیل نیست» هم به ایفای نقش پرداخته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy