Monday, May 17, 2021

صفحه نخست » جناب رژیم‌ صهیونیستی لطفاً غزه را نزن؛ ابومالش

ghazeh.jpgجناب رژیم صیهونیستی، اگر فکر می‌کنی که از کشته شدن بی گناهان درغزه مقام عظمای ما ومقام عظمای حماس کَک‌شان می‌گَزد اشتباه می‌کنی، از نظر آن‌ها همه مردم بی گناه مواد اولیه کارخانه شهید سازی هستند. آن‌ها عاشق این هستند که خط تولید واحد شهید سازی شبانه روزکار کند تا از آن استفاده تبلیغاتی کنند، البته مشروط برآن که از بستگان آن‌ها کسی درخط تولید نباشد.


شما وقتی که ساختمانی رادرغزه می‌زنی، پول بازسازی آن از جیب ملت ایران می‌رود. دراین بازسازی دو برابر قیمت ساختمان از طرف برادران در نظام مقدس و دو برابر از طرف برادران فلسطینی لفت و لیس می‌شود، پس بازسازی آن ساختمان پنج برابرقیمت واقعی برای ملت نجیب ایران تمام می‌شود.

درست است که عظمای ما می‌خواهد تو را از صفحه روزگار محو کند و این را روی موشک‌های‌شان هم می‌نویسند ولی باید تا حالا فهمیده باشی ما زیادی حرف می‌زنیم. ما جمهوری دزدی، حرافی وریا هستیم. مقام عظمای ما چند سال قبل گفت بیست و پنج سال دیگر اسرائیل نابود می‌شود، هنوزهم می‌گوید بیست وپنج سال دیگر اسرائیل نابود می‌شود. نگران نباش بیست وپنج سال ثابت است و کم نمی‌شود. ما چهل سال است می‌خواهیم همه کشورهای مسلمان را علیه تو متحد کنیم ولی تو همه را علیه ما متحد کردی. ببخشید حرفم را پس می‌گیرم، پَربه کلاهت نزن. این کاررا تو نکردی ما خودمان همه را علیه خودمان متحد کردیم.

تو هفتاد سال ناخواسته موهبتی برای دیکتاتورهای عرب بودی، هر وقت مردم‌شان اعتراض داشتند وآزادی بیشتری می‌خواستند، دیکتاتورها به تو اشاره می‌کردند و می‌گفتند دشمن! دشمن! وادامه می‌دادند، دربرهه حساس تاریخی هستیم، اول باید دشمن را از بین ببریم. می‌خواستند همه شما را به دریا بریزند ولی بعدا دیدند خیلی کار سختی است منصرف شدند (انصافاً ریختن میلیون‌ها نفر آدم به دریا کار بسیار سختی است). دیکتاتورهای عرب سال هاست فهمیده‌اند که این ره که می‌رفتند به ترکستان بود، اما عظمای ما هنوز نفهمیده، آن بیرق شکسته وفرو افتاده ازدست دیکتاتورهای عرب را عَلم کرده و سی سال است که آن را در هوا می‌چرخاند و رجزمی خواند.


مَخلص کلام؛ موشک زنی نون دونی حماس است، هر چقدر بیشترغزه خسارت ببیند، پول بیشتری به جیب آنها سرازیر خواهد شد، خانه‌هایشان تبدیل به احسن و ماشین‌هایشان آخرین مدل می‌شود. شاید کمی از آن پول‌ها را خرج کنند و یک میدان دیگری بسازند وآن را دوباره شهید صدام بنامند، ولی عظمای ما باید مطمئن باشد، نه تصویری ازاودرغزه دیده خواهد شد و نه میدانی به نام او ساخته خواهد شد. از نظرحماس وبقیه گروه‌های مقاومت، وظیفه او این است که از سفره کودکان معصوم ایرانی بزند وبه جیب آن هایی که ضد ایرانی بودن افتخارشان است سرازیر کند.

اردیبهشت ۱۴۰۰



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy