Monday, May 24, 2021

صفحه نخست » آقای لاریجانی! بد نیست مختصر عقلی هم برای مردم قائل باشیم

faghihi_052421.jpgمصطفی فقیهی

امشب، سوال من در کلاب هاوس، از دکتر لاریجانی در مورد اخوی ایشان، آقای صادق لاریجانی بود که گفتم، دوران ایشان، سیاہ ترین دوران با نگاه غرض ورزانه ی شخصی علیه منتقدین شخص ایشان و بعضا خانواده بود، از ایشان پرسیدم: البته اگر برادر شما رییس قوه بود، صادقانه بگویم که جسارت طرح این سوال را نداشتم، چون حتما فردا طرح شکایت می شد. چندان که بارها این اتفاق افتاده است.

شهره بود که آن ایام، می گفتند هر کسی را که می خواهید اعم از رهبری را هم نقد کنید، کسی با شما کاری ندارد! فقط خدا نکند کسی به آقای آملی یا خانواده ایشان بگوید بالای چشمش ابروست.

یادم میاد سال ۹۲ سایت انتخاب با فاطمه هاشمی مصاحبه کرد و در پاسخ به سخنان تند یک نماینده گفت، کاش نام برادر من هم لاریجانی بود. فورا هم علیه من اعلام جرم شد و هم فاطمه هاشمی. و خانم هاشمی در حکمی حیرت انگیز، بخاطر همان یک جمله، ۶ ماه حبس گرفت و من هم محکوم شدم.

آقای لاریجانی، امشب بهترین زمان برای شکستن این سکوت و انتقاد از دستگاه قضایی دوره گذشته است تا انتقادات امروزتان به دادگاه، قابل پذیرش برای مردم باشد.

این که شما پشت پرده، فرض با همه ی این مظالم، مخالف بودید، چیزی از بار مسئولیت تان کم که نمی کند هیچ! بیش هم می کند ! و این گزاره ساده را به ذهن می رساند که در خانواده، تقسیم وظیفه

شده. الان هم گفتید که من نباید تاوان دیگر برادرانم را بدهم.

به قول خودتان جناب دکتر لاریجانی، لطفا مختصر عقلی هم برای مردم قائل باشیم

و نشد عرض کنم که جناب لاریجانی! حسابی زحمت شد که طی ۱۰ سال صدرات اخوی تان بر دستگاه قضا، سه بار از پشت بلندگوی مجلس آن هم در دفاع از ۲ نماینده مجلس انتقاد فرمودید؟

از سوی دیگر، جناب لاریجانی از برنامه هویت اعلام برائت کرده و گفتند پس از پخش متوجه شدند و این کار زیردستان ایشان بوده!

قبول! اما چرا جلوی پخش قسمت‌های بعدی این برنامه را نگرفتند؟ نکند، دفعات بعدی هم بعد از پخش توسط زیردستان» متوجه شدید؟ این زیردستان در دوران ریاست جمهوری تان مسئله ساز نشوند؟



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy