Sunday, May 30, 2021

صفحه نخست » خامنه ای رسما وارد فاز سوریه ای و کره شمالی کردن پروسه رهبری در ایران شد، غلی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr_2.jpgوی با توجه به ایستادگی اسرائیل و اعراب و دول دیگر منطقه و جهان، در مقابل برجام و شکست برنامه هایش، در مجاب کردن آمریکا و متحدین اروپائی ،برای رفع تحریم ها و تحقق این امر، قبل از انتخابات خرداد ماه،از ترس و وحشت فروپاشی رژیم ،بی نیاز به رای مردم (حتما همچون همیشه ،رای سازی انجام و آمار قلابی اعلام خواهد شد) حلقه قبلا تنگ شده قدرت را ،تنگ تر نمود و به چند خانواده صد در صد وفادار به خود و خانواده اش(مجتبی) که تعداد آنها به دویست نفر هم نمی رسد،اختصاص داد.الگوی وی سوریه، علیرغم تنها داشتن دو دوست (مسکو و تهران) است. که رئیس جمهور مادام العمرش همچون پدر خود،چهارمین دوره ریاست جمهوری هفت ساله اش را چند روز پیش با آرای نود و پنج در صدی قلابی ،آغاز نمود.رهبر کره شمالی نیز، به همچنین.
خامنه ای در آخرین تحلیل،دو الگوی مزبور را،به پروژه همیشگی خود،در انتخاب بین بد و بدتر،از سوی مردم،ترجیح داد.تا تحت چکمه های آهنین سپاه و نعلین خونین رئیسی،بی رحم ترین دولتمرد رژیم،انتقال قدرت از خود، پس از مرگ اش به مجتبی را ،آسان تر و بدون درد سر انجام دهد . اگر بشار اسد، زیر بلیط روسیه است.جمهوری اسلامی را، همچون کره شمالی، تحت سرپرستی چین قرار دهد (وقتی چین تکنولوژی تولید بمب اتم و موشک های مربوطه جمهوری اسلامی و کره شمالی را تامین می کند،یعنی زیر بلیط پکن رفتن رژیم تهران) به خاطر همین هم هست.که ارباب جدید با استقرار معادن استخراج ارز بیت کوین ،در خاک ایران،همه چیز ایران را ،به یغما می برد و در مقابل قطعی برق و خسارات جانی و مالی مربوطه ،سکوت نموده است.

وقتی قرار داد میبندند ،که چین می تواند .در حد مجاز در آبهای ساحلی ایران ماهیگیری کند.اما این کشور، کشتی های غول پیکر صید آبزیستان را، روانه خلیج فارس و دریای عمان می کند و کف دریا و آب های سرزمینی و فلات قاره ما ، از هرچه موجود زنده و مروارید است ،را پاکسازی کرده و سواحل ایران را، تبدیل به آبهای راکد بدون آبزیستان می کند و با سکوت و عدم اعتراض دولتمردان نالایق و بی عرضه و خائن رژیم مواجه میشود .هزار البته و بدیهی است.که تمام شرکت های خود ،برای بدست آوردن درآمد دیجیتالی اش را ،بخاطر ملاحظات بین المللی و تقصیر را ،به گردن دیگران انداختن،به ایران منتقل می کند و به جان برق مردم ایران می افتد و آن را تا توان دارد.می مکد .تا شیره جان برق ایران را به یغما ببرد.آنچه برای رژیم می ماند،رای مثبت چین در مجامع بین المللی به نفع رژیم و وتو در شورای امنیت و جانبداری از شرارت های رژیم در منطقه و جهان است.آنچه نصیب مردم ایران میگردد، بی برقی و از بین رفتن مواد غذایی و فاسد شدن دارو ها و واکسن های حیاتی مورد نیاز ملت ایران است.
بنا به گزارش یک دولتمرد رژیم، علت قطعی برق ،مصرف دو هزار مگاوات برق، برای استخراج بیت کوین ،توسط چینی ها ،بوده و ارزش صادراتی آن، دویست و ده میلیارد دلار است و این در حالی است.که اجاره استفاده چین ازین ارزهای دیجیتالی،تنها سه میلیارد دلار می باشد و ما بقی به جیب چینی ها میرود.در حال حاضر توزیع برق در کشور سه هزار مگاوات ،کمتر از سال گذشته است .که چینی ها هنور به ایران نیامده بودند. در نتیجه کشور، با خاموشی های گسترده ،مواجه بوده و صدها میلیارد دیگر، خسارت مالی به دارائی های مردم وارد آمده است. رژیم در پی اعتراضات مردمی ،مجبور شد .که فعلا در راستای عبور بی خطر از پیچ انتخابات قلابی پیش رو،استخراج رمز ارزها را، به مدت چهار ماه، ممنوع نماید.در مجموع حدود چهار و نیم در صد کل استخراج های رمز ارز جهان، در ایران انجام می گیرد ،که متعلق به چین است و همه این بساط را ،بعلت بی لیاقتی و مزدوری عمال رژیم ،از پکن به ایران منتقل نموده است.بعد از چهار ماه ،چین با رئیس جمهوری مواجه می شود. که با حذف رقبا و آرای تقلبی و تنها با انتصاب رهبر رژیم،صاحب این پست شده است.در نتیجه بهایی به آن نخواهد داد و چیزی از ایران و ایرانی باقی نخواهد گذاشت.
در نتیجه در خانه ماندن و رای ندادن ،یکی از راههای مقاومت منفی، در مقابل این پلیدان و دون صفتان خون آشام است. در خانه می مانیم و به این همه خرابی و جنایت رای نمی دهیم.


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy