Thursday, Jun 3, 2021

صفحه نخست » سایت یوفا: گل مهدی طارمی بالاتر از لیونل مسی، گل سال اروپا شد

taremi_060421.jpgایران وایر - طبق اعلام رسمی سایت یوفا، گل «مهدی طارمی» مهاجم ایرانی تیم فوتبال چلسی، به عنوان زیباترین گل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ انتخاب شد.

سایت اتحادیه فوتبال اروپا، از هواداران فوتبال خواسته بود به زیباترین گل این مسابقات رای بدهند. گل زیبا و به یادماندنی مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که با ضربه قیچی برگردان وارد دروازه چلسی شد، در میان گزینه‌ها قرار داشت.

امروز یوفا اعلام کرد که از یک میلیون و ۳۰۰ هزار رأی دهنده‌ای که در این نظرسنجی شرکت کرده‌ بودند، ۷۵۰ هزار نفر رای به گل زیبای مهدی طارمی دادنداین گل بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۲۱ (۲۴ فروردین سال جاری) به ثمر رسید.


گل زیبای «لیونل مسی» به پاری‌سن‌ژرمن، پس از گل مهدی طارمی در رده دوم این نظرسنجی قرار گرفت. همچنین گل «الیور جیرود» بازیکن چلسی مقابل اتلتیکو مادرید نیز به عنوان سومین گل برتر انتخاب شد.

مهدی طارمی مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال ایران و زاده بوشهر است. او فوتبال خود را به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۸۹ در شاهین بوشهر آغاز کرد و سپس از تیم «ایران‌جوان» به پرسپولیس رسید. الغرافه قطر، ریوآوه و پورتو مقصدهای بعدی مهدی طارمی بودند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

او هم‌اکنون با تیم ملی ایران در منامه برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ مبارزه می‌کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy