Sunday, Jun 6, 2021

صفحه نخست » فرصتی حیاتی برای نه گفتن به رفراندوم دوم جمهوری اسلامی، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr_2.jpgخامنه ای: عدم حضور در انتخابات از گناهان کبیره است.
احمد خاتمی: رای دادن در خرداد،رای آری مجدد به جمهوری اسلامی است.آنهایی که توفیق نداشتند.در ابتدای انقلاب به این نظام رای بدهند.بیست و هشت خرداد، روز بیعت مجدد، با نظام است.
علم الهدی: کسی که در انتخابات شرکت نکند.مسلمان نیست و کافر است.
روحانی دو سال پیش: بعد از چهل سال می توان رفراندوم برگزار کرد.
با توجه به اظهارات فوق و چند اظهار نظر مشابه دیگر،بخصوص تاکید روحانی در دو سال پیش ،بنظر میرسد. سنگ بنای مدیریت انتخابات خرداد پیش رو،از دو سال قبل، به دستور خامنه ای، در اتاق فکر رژیم ،در چهارچوب اعلام نتایج آن، به عنوان تایید دوباره رفراندوم اول،گذاشته شده و مطابق نعل به نعل آن دستورالعمل، پیش میرود.
اولین رفراندوم با فتوای خمینی:جمهوری اسلامی،نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر،در فروردین پنجاه و هشت، برگزار شد.اکثریت مردم بعد ها پشیمان شده و گفتند آن انگشت و دست و قلم بشکند. که باین رژِم اهریمنی-ایرانی ،رای مثبت داد.اکنون نیز، تمام قرائن و شواهد و اظهارات مزبور نشان میدهد .که رژیم ازین انتخابات ،به عنوان رفراندوم دوم آری ،به جمهوری اسلامی، یاد خواهد کرد و آن را به اروپا و آمریکا و دیگران در مذاکرات گوشزد نموده و طلب کسب امتیاز بیشتر خواهد نمود.غلت سنگ اندازی در مذاکرات جاری برجام و رفع تحریم ها ، از سوی نماینده رژیم در مذاکرات نیز، به همین خاطر است.این کار را ،برای بعد از انتخابات قلابی، گذاشته اند.
اکنون نوبت جبران آن اشتباه ایران خراب کن و ایرانی بر باده چهل و دو سال پیش است.نباید انگشت و دست و قلم خود را ،آغشته به خون میلیونها قربانی این رژیم سفاک در ایران و منطقه و جهان نمود.یک شبانه روز در خانه ماندن،هم جبران آن اشتباه و هم تنها راه نجات ماست.در خانه می مانیم و درین پروژه بزرگ خر داغ کنی رژیم ،برای کسب مشروعیت مردمی جهت ادامه این برنامه آدم کشی و خون ریزی و شرارت رژیم ،شرکت نمی کنیم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy