Sunday, Jun 6, 2021

صفحه نخست » سخنان خبرساز استاد اقتصاد محسن رضایی + تصویری از جوان‌تر شدن سردار بعد از ۸ سال

ACBD78AC-2887-4554-AF78-BA6A7780C3C0.pngاستاد اقتصاد محسن رضایی گفته که برای تدریس او در دفترش حق الزحمه و پاداش دریافت نشده

بی بی سی فارسی - به دنبال اظهارات عبدالناصر همتی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در جریان مناظره روز گذشته در مورد صلاحیت علمی محسن رضایی و نحوه تحصیل او مسعود درخشان از اساتید اقتصاد دانشکده علامه طباطبایی در نامه ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن ابراز شکایت از آقای همتی خواستار تشکیل دادگاه ویژه رسیدگی به این گونه جرایم شد.

آقای درخشان در این نامه گفته که هیچ یک از استادان برای حضور در دفتر محسن رضایی برای تدریس "هیچ حق الزحمه و پاداشی "دریافت نمی کردند و "هیچ اجباری" در کار نبود.

تفاوت ظاهری خبرساز محسن رضایی بعد از ۸ سال

تصویری از محسن رضایی در مناظره 8 سال پیش و اکنون را ببینید. میزان جوان‌تر شدن رضایی بعد از 8 سال به شدت در فضای مجازی خبرساز شده است.

rezaiJavan.jpg

محسن رضایی، پوششی ظاهر شد

به گزارش خبرآنلاین تا پیش از این مناظره‌ها تصور درباره محسن رضایی این بود که در این انتخابات شخصیتی مستقل خواهد داشت اما او در این مناظره نشان داد که تصورات و پیش‌بینی‌ها در این مورد اشتباه بوده. او از ابتدای سخنانش سعی کرد دولت را زیر ضرب ببد و درباره ارائه برنامه‌هایش به صورت کلی صحبت می‌کرد. او از یارانه ۴۵۰ هزار تومانی حرف زد ولی به صورت کارشناسی نگفت که منابع این یارانه هنگفت از کجا قرار است تامین شود. او هم مانند سایر نامزدهای اصولگرا سعی داشت تا دولت را متهم به کم‌کاری کند و این دولت را بدترین دولت جلوه دهد. او هم به مانند بقیه اصولگرایان پشت رئیسی رفت و هم‌گام با رئیسی و ۴ نامزد پوششی‌اش هدفش زدن دولت بود.

محسن رضایی در ابتدا محکم شروع به صحبت کرد ولی در ادامه انگار تعادل عصبی خود را ازدست داد و وارد بازی دیگران شد. نکته اینکه رضایی مثال معروف هزار تومانی‌اش را باز هم روی صحنه آورد و دوباره از جیبش یک هزار تومانی بیرون آورد اما این بار هزار تومانی‌اش تمیز و نو بود؛‌برخلاف سال ۹۲. رضایی هم آنچنان که باید از صورت و زبان بدنش استفاده نکرد؛‌شاید دلیل این عدم استفاده از چهره برای تاثرگذاری بیشتر هنگام سخن گفتن، ناشی از تغییرات چهره‌اش باشد؛ چهره‌ای که خط و خطوط ناشی از سن و سال در آن دیده نمی‌شوند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy