Friday, Jun 11, 2021

صفحه نخست » جمهوری اسلامی بخاطر بمب اتمی آخرالزمانی، دنیا را به گروگان گرفته است، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr_2.jpgجمع چند کوتوله سیاسی، در مبارزات انتخابات قلابی و حذف کاندیداهایی که، می‌توانست. حجم بیشتری از نیروهای خودی و پرچم سفید‌ها را، جذب کند و عدم تحرک اولیه، در خصوص گفتمان جذب حداکثری مردم، به صندوق آراء، حاکی از این بود. که در عمق استراتژی بقا و ممات رژیم، مسئله بسیار مهمی، در حال تکوین است. که طی چهار دهه گذشته، سابقه نداشته و با تحقق نهایی این پدیده، تمام معادلات هم درون رژیم و هم خارج از آن، در راستای تصور بقای رژیم، به هم می‌خورد. بخاطر همین پدیده پنهان، از نظر عام بود. که همه مصلحت‌ها، از جمله بازی‌های رقابت پلیس خوب و بد را، به عنوان استراتژی دائمی، کنار گذاشته و با قلع و قمع استالینی شورای نگهبان، کوتوله ترین دولتمردان رژیم، برای انتخابی جلوه دادن فرد انتصابی در نمک خوابانده شده رهبری را، به صحنه آوردند.

ابتدا بر خلاف چهار دهه گذشته، دعوتی از عام، برای بازار گرمی، در پروسه رای دهی، داده نشد. اما خامنه‌ای بلافاصله و خیلی زود متوجه این اشتباه شده و برای اینکه آن برنامه پنهان را، تا لحظه موعود کماکان مخفی نگه داشته و هرگونه شک و شبه را از بین ببرد. مطالبی در هر چه بیشتر شرکت کردن مردم در انتخابات پیش رو، بیان نمود. با توجه به چیدمان هفت کاندید کم سواد و آنچه در صحنه خنده دار و در عین حال غم انگیز و رسوای به اصطلاح مبارزه انتخاباتی آنان گذشت و می‌گذرد. می‌شد در مورد آن پدیده پنهان، حدس هایی زد. بخصوص اینکه، بر خلاف همیشه، نوعی حالت اعتماد به نفس در رفتار خامنه‌ای و اعضای بیت وی و حواشی آن، به چشم می‌خورد. که این معنی را می‌دهد.
برخی سخت گیری‌ها و پنهان کاری‌ها، در خصوص بازرسی مراکز اتمی، از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی، باعث اعتراض آژانس و اتحادیه اروپا و آمریکا، نسبت به عبور رژیم، از خط قرمز‌ها، برای حصول به اولین بمب اتمی شیعی، گردیده، بخصوص روند اوضاع، حاکی از نوعی گستاخی در رفتار راس هرم قدرت و بالعکس دریوزه گی هفت کوتوله سیاسی، با ادبیات چارواداری و رفتاری مشابه اعضای قلعه معروف جورج اورول به چشم می‌خورد و نمی‌دانند. که آنها را، عمدا برای سرگرمی و تفریح و شلوغی بازار، به روی صحنه فرستاده‌اند. تا در پشت صحنه، آن کار دیگر را بکنند. رخدادی شبیه دوران تولید اولین بمب اتمی کره شمالی و انتقال رهبری از قدیم به جدید، با مرگ رهبر قدیم و اینکه خامنه‌ای نیز، جایزه تولید اولین بمب اتمی ولی فقیه را، برای فرزندش مجتبی، به عنوان خلیفه دوم بعد ار خود، به ارمغان گذاشته، تا بخیال خود، پایه‌های قدرت بساط این خلیفه گری را، با بمب مزبور علیه گزند روزگار بیمه، بتون آرمه و اتمی نماید.
برای نجات بشریت و مقابله و جلوگیری از این امر و شکست این پروژه و ترفند، شایسته است. دو اقدام موازی بطور همزمان انجام گیرد. در خارج: شورای حکام، طی قطعنامه‌ای، رژیم را محکوم و آنرا به شورای امنیت جهت تنبیه رژیم ارجاع دهد. اگر وتوی اربابان جمهوری اسلامی، یعنی چین و روسیه مطرح بود. می‌توان از مکانیسم مجمع عمومی و قطعنامه اتحاد برای صلح، استفاده نمود. در داخل کشور: مردم، فقط یک شبانه روز، در بیست و هشت خرداد، در خانه‌ها مانده، با تحریم گورستانی انتخابات قلابی، اولین اتحاد سرتاسری و میلیونی خود را، در معرض افکار عمومی جهانیان قرار دهند. (دوربین‌های جامعه جهانی، بخاطر مچ شدن منافع جامعه جهانی، با مردم ایران، هم اکنون، بسوی ایران زوم شده است) مسیر حوادث از فردای روز مزبور، سرانجام به پیروزی نهایی مردم ایران، در راستای نجات جامعه بشری، از بمب آخرالزمانی، منجر خواهد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy