Sunday, Jun 13, 2021

صفحه نخست » جنجال دختر قاسم سلیمانی؛ او حاضر به انصراف نشد

adel_061321.jpgقرار گرفتن نام نرجس سلیمانی، دختر بزرگ قاسم سلیمانی در فهرست اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر تهران با انتقادهایی از جمله از سوی خانواده خود او رو به رو شده است.

رئیس "شورای ائتلاف نیروهای انقلاب" در نشست خبری این ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر گفته است که در این باره "انتقاداتی" شنیده و افزود که "خانم نرجس سلیمانی شخصا برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد. ما درخواستی از او نداشتیم. اطلاع هم نداشتیم."

او گفت که ابتدا به دلیل "حاشیه‌‍ها" از او خواسته شده که "انصراف" دهد اما او حاضر به انصراف نشده است.

***

حداد عادل: ترسیدیم دختر قاسم سلیمانی رای نیاورد، دشمنان آن را دستاویز کنند

ایران وایر - غلامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، دلیل قرار گرفتن دختر قاسم سلیمانی در لیست این تشکل در انتخابات شورای شهر را نگرانی از رای نیاوردن او در صورت حضور مستقل اعلام کرد.

حداد عادل گفته نرجس سلیمانی تصمیم داشته به صورت منفرد در انتخابات شرکت کند و احتمال دادیم اگر ایشان رای نیاورد، دشمنان کشور در خارج و داخل کشور این موضوع را دستاویز کنند و بگویند مردم ایران از آرمان‌های «شهید سلیمانی» فاصله گرفتند.

حداد عادل افزود که ما برای جلوگیری از چنین اتفاقی امکانات را در اختیارشان گذاشتیم و خواستیم در فهرست ما باشند و ایشان هم پذیرفتند.

کاندیداتوری نرجس سلیمانی در انتخابات شورای شهر بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای ایران داشت.

گفته می‌شود شماری از اعضای خانواده قاسم سلیمانی با کاندیداتوری او مخالفت کرده‌اند با این حال نرجس سلیمانی به این مخالفت‌ها اهمیتی نداده است.

حداد عادل درباره شرکت نرجس سلیمانی در انتخابات گفته «درک ایشان از وصیت نامه پدرشان این بوده که خانواده سلیمانی از حضور در امور اجتماعی منع نشده‌اند و این مطلب به خود ایشان مربوط بوده و شورای ائتلاف دخالتی نداشته است.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

نرجس سلیمانی دختربزرگ قاسم سلیمانی است و برخلاف خواهر دیگرش، «زینب سلیمانی»، کمتر در فضای سیاسی و رسانه‌ای ایران حضور داشته است.

زینب سلیمانی پس از کشته شدن پدرش به دست نیروهای امریکایی، در ده‌ها سخنرانی و برنامه تلویزیونی شرکت کرده و وعده انتقام داده است.

در آذرماه سال گذشته، خبر اختصاص مبلغ هشت و نیم میلیارد تومان برای بنیادی تحت عنوان «قاسم سلیمانی» در بودجه سال ۱۴۰۰ توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

زینب سلیمانی که ریاست این بنیاد را برعهده دارد، بعد خواهان عدم اختصاص این بودجه شد؛ هر چند روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه ایران چندی بعد اعلام کرد که این بنیاد در سال ۱۳۹۹ نیز ۱۰ میلیارد تومان بودجه داشته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy