Tuesday, Jun 15, 2021

صفحه نخست » حضرت آقا، لطفاً از دیکتاتوری خود کشف حجاب کنید

rahbar2.jpgابومالش

قبول دارم که ستون اصلی نظام مقدس ما حجاب است، حجاب از اصول دین مهم تر است، اصلاً ما برای حجاب انقلاب کردیم، حجاب از آن مسائلی است که اگر خدای نکرده دچار تزلزل شود ارکان نظام را می‌لرزاند و ناموس‌ها گرفتار تند باد می‌شوند و بر باد می‌روند. اخیراً دیگر حجاب فقط مال خواهران نیست، همه آن را رعایت می‌کنند. این قدر حجاب، حجاب، کردیم که همه گیرشد. مثلا دیکتاتوری حضرت آقا محجبه است، یعنی از زیرعبا یا پشت پرده دیکتاتوری می‌کنند وبعد می‌فرمایند که من نبودم. اختلاس گران زیر عبای روحانیت می‌روند و با حجاب کامل اختلاس می‌کنند. بنده خدمت برادران سابق اصلاح طلب عرض کردم زیرعبای خاتمی نروید، عبای ایشان نازک، شکلاتی و سوسولی است، دیده می‌شوید. زیر عبای حضرت آقا بروید، عبای ایشان ضخیم و جادار است، هر کار دلتان می‌خواهد آن زیر بکنید و حتی اگر دیده شوید کسی جرأت ندارد به شما نگاه چپ بکند.

جسارتاً خدمت حضرت آقا عرض می‌کنم، این قوم و خویش ضد انقلاب ما اخیراً کتاب خاطرات اعتمادالسلطنه را خوانده ومعتقد است که حتی ناصرالدین شاه این قدردرهمه امور مملکت دخالت نمی‌کرد که شما می‌کنید. قانون اساسی نظام مقدس به شما اختیاراتی را داده است که آرزوی هر دیکتاتور است. نمی‌دانم شما چرا دیکتاتوری مقتدرانه خود را مانند کسی که نقص عضوخود را می‌پوشاند، لای عبا پنهان می‌کنید. دیکتاتور که دیکتاتوری‌اش را پنهان نمی‌کند. برای همین است که بوق‌های استکبار می‌گویند که شما زبانم لال دیکتاتوری ترسو هستید. دو دیکتاتور قبل از شما یکی محمدرضا پهلوی (نور به قبرش ببارد) و دیگری آیت الله خمینی (نور به قبرش نبارد) بودند.

محمدرضا پهلوی گرچه دیکتاتور بود ولی بیشتر دیکتاتوری‌هایش برای پیشرفت ایران بود و مردم غیور ایران در سال ۵۷ حقش را کف دستش گذاشتند، ملت غیور ایران دیکتاتوری برای پیشرفت را دوست نداشتند وعاشق دیکتاتوری برای پسرفت بودند. این دو دیکتاتور بدون پرده پوشی و بدون این که بگویند من نبودم، من نبودم، حکومت می‌کردند و مسئولیت را هم به عهده می‌گرفتند. آیت الله خمینی توی دهن همه می‌زد، توی دهن دولت، توی دهن ملت، توی دهن آمریکا و حتی دوبار توی دهن مبارک حضرتعالی هم زد. اگر اشتباهی هم می‌کرد می‌پذیرفت ومی گفت بر خلاف واقع شد وایشان این جمله "برخلاف واقع شد" را در دوران دیکتاتوری خود بارها وبارها تکرار کردند وزمانی که لازم شد، جام زهر را مانند شربت سکنجبین سرکشیدند. به نظرحقیرشما هم بهتر است که از دیکتاتوری خود کشف حجاب کنید، حجاب شما بی فایده است، همه می‌دانند که که سرنخ‌ها دست کیست. این قوم و خویش ضد انقلاب نابکارما می‌گوید شما اگر وقت داشته باشید حتی دربان وزارتخانه‌ها را هم خودتان تعیین می‌کنید.

در پایان لازم می‌دانم، برداشتن اولین گام مهم برای گام دوم انقلاب را خدمت شما تبریک عرض کنم. انتصاب آیت الله رئیسی به سمت ریاست جمهوری با مدرک ششم ابتدایی مشت محکمی است بردهن تحصیل کرده‌ها که مملکت را به این روز سیاه نشاندند. هر چقدر دست دانشگاهیان را که به گفته حضرت امام هرچی فساد هست از آن هاست ازمناصب مملکتی کوتاه کنید به تمدن اسلامی مورد نظر شما نزدیک تر می‌شویم. پیشنهاد می‌کنم رئیس جمهور بعدی را اگر نظام باقی بود از بین شاگردان کلاس اول اکابر انتخاب کنید تا خیلی زود تر از ۱۴۴۴ به تمدن اسلامی برسیم. شما وعده دادید که در طی ۵ مرحله به تمدن اسلامی خواهیم رسید. برادران از من پرسیدند که دردوران تمدن اسلامی اوضاع چگونه خواهد بود؟ بنده عرض کردم که در تمدن اسلامی دیگر گشت ارشاد، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و ده‌ها سازمان اطلاعاتی دیگر و بازجوهای آن‌ها وجود نخواهند داشت. در بهشت تمدن اسلامی هر کسی خلافی انجام دهد به خانه می‌رود و خودش، خودش را شلاق می‌زند. خدای ناکرده اگر کسی عملی ضد انقلابی انجام دهد باز هم به خانه می‌رود و آن قدر خودش را شکنجه می‌کند تا اعتراف کند. درهرخانه‌ای وسائل ابتدایی شکنجه وجود خواهد داشت. همه چیز سلف سرویس می‌شود.

خرداد ۱۴۰۰



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy