Tuesday, Jun 22, 2021

صفحه نخست » پیام تبریک الیاس حضرتی، دبیر کل حزب اعتمادملی به سیدابراهیم رئیسی

etemad22.jpgبه گزارش اعتمادآنلاین، متن مانل پیام الیاس حضرتی به شرح زیر است:

با سلام و احترام


انتخاب جنابعالی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض کرده و برایتان آرزوی موفقیت در تحقق آرمانهای انقلاب و مطالبات مردم و وعده های انتخاباتی مطرح شده در جریان تبلیغات انتخاباتی را دارم. متاسفانه همانطوریکه می دانید و می دانیم عملکرد نهادهای حاکمیتی در جریان بررسی صلاحیتها موجب حذف بسیاری از نامزدهای اصلی جریانهای سیاسی مورد قبول بخش زیادی از مردم ایران شد - که جنابعالی نیز عدم رضایت خود را اعلام داشتید - و همین امــر موجب قهر بخش عظیمی از آنان و نوعی «قهر ملی» با انتخابات از سوی مردم شد.

ضمن اعلام همدلی با همه کسانی که به دلیل نداشتن نامزد انتخاباتی مناسب، یا در اعتراض به عملکرد حاکمان و مسئولان نظام و یا به خاطر معضلات و مشکلات معیشتی از حضور در عرصه انتخابات امتناع کردند و یا رای غیــر قابل پذیرش دادند وظیفه خود می دانیم از همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند، تشکــر و تقدیر کنیم. ما نیز باور داریم رئیس جمهوری منتخب، رئیس همه مــردم و جمهور است؛ خواه در انتخابات شرکت کرده باشند یا نکرده باشند و خواه به شما رای داده باشند یا نداده باشند. طبعا رئیس جمهوری منتخب باید خود را خدمتگزار همه مردم ایران بداند و تلاش خود را مصروف حل مشکلات همه اقشار جامعه کند.

امیدوارم در آینده نزدیک در یک مرقومه مفصل، نظرات حزب اعتماد ملی را در حوزه اقدامات ضروری و مورد نیاز جامعه به همراه راهکارهایی برای خروج از وضعیت کنونی کشور خدمت جنابعالی عرضه کنم و ان¬شاءالله که مورد توجه قرار گیرد.


از خداوند بزرگ توفیق جنابعالی را در خدمت به مردم و کشور عزیز ایران خواستاریم.


الیاس حضرتی
دبیرکل حزب اعتماد ملی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy