Sunday, Jun 27, 2021

صفحه نخست » محمود احمدی‌نژاد: هشدار می‌دهم بی‌توجهی به اعتراضات کارگران صنعت نفت عواقب خوبی نخواهد داشت

6AB094CD-8753-4E66-B96F-0E1D05865C41.jpegایران اینترنشنال

محمود احمدی‎‌نژاد در بیانیه‌ای ضمن حمایت از اعتراضات کارگران صنعت نفت ایران، به مقام‌های جمهوری اسلامی درباره عواقب این اعتراضات هشدار داد.

احمدی‌نژاد در این بیانیه گفت که امروز بخش قابل توجهی از کارگران صنعت نفت که از بهترین و دلسوزترین نیروهای فنی و صنعتی کشورند به حق خواستار تبدیل وضعیت قراردادی یکطرفه و شرایط سخت کاری و مرخصی استحقاقی خود هستند.

او افزود که با منابع عظیمی که وزارت نفت در اختیار دارد تامین خواسته کارگران صنعت نفت چندان مشکل نیست اما «مقاومت بدون منطق در برابر این خواست ریشه در تفکر سرمایه‌داری حاکم بر مدیریت آن وزارت‌خانه و کشور» دارد.

احمدی‌نژاد در بخشی از این بیانیه با انتقاد از مدیریت وزارت نفت و کشور گفت که این مدیریت «با حذف بدون منطق کارت سوخت و برقراری مجدد و بدون برنامه آن علاوه بر ایجاد زمینه کشته شدن صدها نفر از هموطنان بی‌گناه» شد و «بیش از ده میلیارد دلار از محل قاچاق بنزین» به کشور خسارت وارد کرد.

در بخشی از این بیانیه، احمدی‌نژاد گفت که «ضمن حمایت از خواست به حق و قانونی کارگران صنعت نفت، به مدیران و مقامات مربوطه هشدار می‌دهم که بی‌توجهی به اعتراضات کسانی که همه راه‌های معمول برای بیان و تامین خواسته‌های خود را بسته می‌بینند، عواقب خوبی برای آنان ندارد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy