Sunday, Jun 27, 2021

صفحه نخست » ترامپ بدون اعلام کاندیداتوری به کارزار تبلیغاتی بازگشت

75A8C180-6D30-4DC1-8353-8F38E80A9041.jpegالعربیه فارسی

تازه‌ترین سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده، در جمع هوادارانش در اوهایو، بار دیگر احتمال حضور او در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا را مطرح کرد.
به گزارش خبرگزاری «رویترز»، ترامپ، در نخستین صف‌آرایی سیاسی خود پس از ترک کاخ سفید، روز شنبه 27 ژوئن 2021، با حضور در «ولینگتون» اوهایو، با کنایه زدن به سیاستهای جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده، تلاش کرد جمهوری‌خواهان را برای پس گرفتن اکثریت کنگره در انتخابات سال آینده تشویق کند.
او که به نظر می‌رسید از حضور در جمع هزاران هوادار خود خوشحال است، ادعای پیشین خود مبنی بر شکست‌خوردن در انتخابات نوامبر 2020 به‌دلیل تقلب انتخاباتی را تکرار کرد.


ترامپ که از دومین استیضاح دوم خود با اتهامات مرتبط با خشونت رها شده و نفوذ گسترده‌اش بر حزب جمهوری‌خواه را حفظ کرده است، در حالی مسند قدرت را ترک کرد که شائبه‌هایی از احتمال حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 برجای گذاشت.
او در گردهمایی دیروز گفت: «ما دوبار در انتخابات پیروز شدیم و چاره‌ای نداریم جز اینکه برای سومین بار هم انتخابات را ببریم. ممکن است.»
ترامپ، در سال 2016، انتخابات ریاست جمهوری را از هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه پیشین برد و در سال 2020 بازنده انتخابات شد.
مسائل مختلف حقوقی ترامپ می‌تواند نامزدی او را در انتخابات آینده به‌شدت تحت تاثیر قرار دهد. روزنامه «نیویورک تایمز» روز جمعه به نقل از دادستانی منهتن به وکلای ترامپ نوشته است که «پرونده‌های کیفری علیه تجارت خانوادگی وی در حال بررسی است.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy