Friday, Jul 16, 2021

صفحه نخست » شورای مدیریت گذار: ترور، جنایت و آدم ربایی کسب و کار جمهوری اسلامی است

ITC2.jpgبامداد روز چهارشنبه ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۰، دادگستری کشور آمریکا پرده از خنثی کردن طرح وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی برای ربودن خانم مسیح علینژاد و انتقال ایشان به ایران خبر داد. انتشار نام و عکس افراد این تیم حرفه‌ای آدم ربایی در رسانه‌های جهان سند محکمی است بر دست داشتن جمهوری اسلامی در ترور و کشتار مخالفان در طول دوره زمامداری جمهوری اسلامی قبل از این هم برای ربودن خانم علی نژاد از طریق کشیدن ایشان به ترکیه اقدام کرده بود که خوشبختانه ناکام ماند.

چندی پیش نیروهای امنیتی کشور آلمان اسدالله اسدی، دیپلمات سفارت ایران در اتریش را هم بعنوان سر تیم گروه ترور وزارت اطلاعات که در حال برنامه ریزی برای انفجار در گردهمایی سازمان مجاهدین بود، دستگیر کردند که موجب خشم دولت جمهوری اسلامی شد و وزیر امورخارجه حکومت، آقای ظریف مجبور به موضع گیری گردید.
۳۲ سال قبل از این، در ۲۲ تیرماه دکتر قاسملو رهبر حزب دموکرات کردستان ایران در وین بدست تیم ترور وزارت اطلاعات دولت رفسنجانی ترور شد که پرونده‌اش هنوز باز است. فریدون فرخزاد، دکتر بختیار، دکتر شرفکندی و یارانش و روح الله زم و چند صد نفر دیگر لیست بلند بالای مخالفان و مبارزانی را تشکیل می‌دهند که در جاهای مختلف دنیا در خارج از مرزهای ایران ترور و یا ربوده شده‌اند.
تیم‌های حرفه‌ای جنایت کاران جمهوری اسلامی اگر در ربودن و کشتن مخالفان موفق بشوند، آنرا با صدای بلند بعنوان پیروزی سربازان گمنام امام زمان اعلام می‌کنند، کاری که با روح الله زم کردند و اگر شکست بخورند آنرا منکر خواهند شد، عکس‌العملی که در مورد خانم مسح علی نژاد نشان دادند. سفارت خانه‌های رژیم اسلامی در تمام دنیا مرکز سازماندهی عملیات تروریستی تحت پوشش دیپلماتیک بر علیه مخالفین میباشند.
ترور مخالفین بعد از دادگاه میکونوس در اروپا متوقف شده بود، شکست جمهوری اسلامی و گفتمان او که نقطه اوج آنرا در انتخابات ریاست جمهوری اخیر دیدیم، موجب هراس و راه اندازی مجدد کسب و کار ترور نظام اسلامی شده است. محاصره مدنی در داخل و حقوقی در خارج کشور توسط روزنامه نگاران شجاع و کنشگران آزادیخواه بزودی بساط این حکومت جنایتکار قرون وسطایی را جمع خواهد کرد.
شورای مدیریت گذار، ضمن اظهار خوشحالی از شکست این پروژه وحشیانه و غیر انسانی در مورد خانم علی نژاد، از همه ایرانیان ساکن در کشورهای مختلف دعوت می‌کند با اعتراض به مماشات دولت‌های غربی با حکومت اسلامی، دایره نفوذ تروریست‌ها و لابیان جمهوری اسلامی را محدود کنند. زمان آن رسیده است که صدای دادخواهی ایرانیان داخل و خارج کشور بگوش جهانیان و سازمانهای بین المللی برسد. جهان متمدن اجازه ندارد بیش از این یک حکومت داعشی را تحمل کند و نظاره گر کشتار مردم ایران بدست تروریست‌های اسلامی باشد. ما این بی تفاوتی غرب نسبت به نقض حقوق بشر در کشورمان را بر نمی‌تابیم و بشدت به آن اعتراض داریم.

دبیرخانه مرکزی شورای مدیریت گذار
۲۴ تیر ۱۴۰۰



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy