Monday, Aug 2, 2021

صفحه نخست » نقاط حساس جمهوری اسلامی که ف. م. سخن برای بمباران در اختیار ترامپ قرار داد؛ ف. م. سخن

B90557A9-5164-471F-98BB-4D2FE0A00AE1.jpegیک آقای نیمچه نویسنده ای که ساکن ایران است و اهل شهرستان زیدآباد می باشد، به اسمِ... به اسمِ... ببخشید اسم اش یادم رفت، مطلبی نوشته در باره ی من، و در بخشی از نوشته اش آورده:


«...وقتی که دونالد ترامپ تهدید به بمباران "مراکز فرهنگی" ایران کرد، آقای سخن، نام چندین مرکز را برای بمباران فهرست کرد که در میان آنها نام امامزاده عینعلی و زینعلی هم به چشم می‌خورد....»

والله کارهای مهم تر و مطالب مهم تری برای پرداختن به آن ها هست لذا وارد جزییات مطلب این نویسنده که به خاطر دوری از موطن اش زید آباد و پایتخت نشینی دچار نوستالژى و اندوه زادگاه است و البته امکان این را دارد که گهگاهی برود در کوچه پس کوچه های شهرستان اش گشتی بزند و سری به آب انبار آن جا که خاطرات قشنگی از دوران کودکی در آن جا دارد بزند، نمی شوم فقط چون ایشان فرموده من نشانی چند مرکز فرهنگی برای بمباران به ترامپ داده ام، گفتم دقیق تر بگویم در مطلب مورد اشاره آقای نویسنده دقیقا کجا ها را به ترامپ برای بمباران آدرس داده ام تا امریکایی ها فقط امامزاده عینعلی زینعلی را نزنند و اگر خواستند همه ی جاهایی را که من نوشته ام بزنند و ما را خلاص کنند.

مطلب من با عنوان «آقای ترامپ! لطفا این نقاط فرهنگی را بمباران کنید!» به تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۰ در همین خبرنامه منتشر شده که عکس و تفصیلات محل های بمباران را که نشانه گذاری کرده ام و حتی عکس های اش را گذاشته ام نیز در آن مطلب قابل مشاهده است.

برای خوانندگانی که حوصله ی دیدن آن مطلب را ندارند، اسامی کامل و دقیق نقاط مورد نظر ف. م. سخن برای بمباران را درج می کنم:

...تقاضای من از جناب ترامپ و مسوولان محترم موشکی پنتاگون این است که چند نقطه ی اساسی «فرهنگی» که من اینجا از آن ها اسم خواهم برد را غیر از آن نقاط فرهنگی که خودشان در لیست گذاشته اند با موشک بزنند، چرا که این نقاط «فرهنگی» ریشه و مسبب تمام بدبختی های کشور ماست و ما خیلی متشکر می شویم از با خاک یکسان شدن آن ها. با سپاس.
-امامزاده زینعلی عینعلی
-امامزاده قِل قلی
-منزل و داروخانه ی پروفسور روازاده
-مسجد مقدس جمکران
-مقعدِ مطهر امام خمینی

0F6E70D3-65BA-4D6F-A303-F16132F4C110.jpeg

-دولتسرای حاج آقا حداد عادل
-حوزه ی علمیه قم
-مسجد امام علی در هامبورگ (ببخشید! انگار کمی از ایران دور است ولی شما اینجا را هم بمباران کنید به جایی بر نمی خورد!)
-حسینیه واقع در نیاوران-جماران
-پایگاه بسیج مقداد واقع در شمال میدان آزادی (این یکی کمی شخصی ست واسه ی خنک شدن دل خودمان)
-امامزاده سید گارنیک
-نشیمنگاه امام خامنه ای واقع در کلک چال
-محل فرود بالگرد امام خامنه ای در منطقه ی عشایری دریلا

در صورت نیاز، نقشه و تصاویر گوگل از این مناطق هم به پیوست تقدیم می شود.

اینجوری بهتر شد! حیف بود جناب نویسنده اهل زیدآباد فقط به ذکر یکی از نقاط حساس فرهنگی جمهوری اسلامی یعنی امامزاده عینعلی زینعلی برای نشان دادن خباثت و وطن فروشی اینجانب اشاره کرده بود!

اصلا هم فکر نکنید که با نوشته حاضر مثلا می خواهم خباثت و رذالت نویسنده ی اهل زیدآباد را نشان دهم که خواسته مثلا مرا خواهان بمباران ایران معرفی کند و بدین وسیله مرا از چشم ایران دوستان بیندازد! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy