Tuesday, Aug 10, 2021

صفحه نخست » مُلای جاسوس در کابینه رئیسی، کیست؟

egehei.jpgعرفان قانعی فرد - تحلیلگر خاورمیانه و ضد تروریسم (CT) - واشنگتن
حکومت آخوند، یعنی حکومت مطلق العنان و مغایر با تکامل انسان و منافی اصالت تاریخ؛ و امروزه شده کابوس ملت ایران. حکومت مبتذل دکان داران دین، که ثناخوانان مرگ‌اند. و منطق اسلام آخوندی، همان چماق و شمشیر است. این حکومت شوم، شرم آور و شب پرست، غرور ملی ایرانیان را زخمی کرده و هویت‌اش را نابود ساخته. حتی با یاسای چنگیزی، آدمکشی را هم مقدس کرده‌اند. حکام روضه خوان‌های اهریمن و مُلایان چماقدار؛ جامعه را در فقر، پریشانی، ناامنی، انحطاط، مرگ، عزا، ماتم و خرافات نگه داشته. جامعه سیر قهقرایی پیموده..
نظام واپس گرای تاریک، زشت، فاقد محتوا و اصالت، مقابل جامعه‌ای سرخورده، بی پناه، ناامید و خسته قرار گرفته. و امروز گروهی وحشی صفت و دست پرورده ظلمتکده جاهلیت؛ یا اسید پاشند یا داس مرگ به دست گرفته و با منطق خون و شمشیر جامعه را به انحطاط مرگبار کشانده. سیر عقب افتادگی فاجعه آمیز، ایران را به کدام وحشت بزرگ می‌کشاند؟

پس از این مقدمه کوتاه، امروز خبرگزاری ایمنا و روزنامه دنیای اقتصاد اسامی کابینه یا لیست وزرای دولت ابراهیم رئیسی جلاد را اعلام کردند. و اسم عبدالهی را به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات آورده‌اند. چند روز پیش هم روزنامه باند اصلاح طلبان، همان را تائید کرده بود.
گرچه حدود ۲ ماه پیش، در مطلبی در "تایمز اسرائیل" و بعدا در اندیشکده استراتژی بگین سادات [BESA]، پیش بینی کردم که رئیس ۲ گزینه را برای وزارت اطلاعات در نظر دارد. اول/ پور محمدی و دوم / علی عبدالهی..
اما بر طبق سنت و عرف مُلایان، همیشه یک مُلا بر مسند وزارت اطلاعات می‌نشیند و او را مجتهد هم می‌نامند که راحت حکم قتل و ترور هم بدهد و آن را از نظر شرع‌اش، بلامانع بشناساند.
مُلاهای هشتم، هم چه قرعه به نام عبدالهی باشد یا نه، هم جانشین علوی خواهد شد. اما وجه تشابه علی عبدالهی با علوی هم در یک چیز است و ان اینکه، هیچ تحصیلات و تخصص امنیتی و یا دانش و پایه علمی اطلاعاتی ندارد.
علی عبداللهی در ۱۷ تیر ۱۳۹۸ از دادسرای ویژه روحانیت به به قوه قضائیه رفته و بر صندلی ریاست مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه ایران نشسته است[۱۷ تیر ۱۳۹۸]. او در باند محسنی اژه‌ای و رئِسی قرار دارد. و رئیسی هم اشخاص مورد اعتماد و ثقه خود را از قوه قضائیه به قوه مجریه برده است مانند غلامحسین اسماعیلی و یا علی عبداللهی.
عبداللهی، یک شخصیت مطیع، حرف شنو و آدم بلی بلی چی است. هیچ خلاقیت، کارآیی و دانش حرفه‌ای در حوزه امنیت و اطلاعات ندارد که بر ویرانه و نهاد تروریستی هویت باخته وزارت اطلاعات تکیه بزند.
در ایام رئِسی در قوه قضا، برای خوشامد او به دور کشور راه افتاد و یک روز باند جعل سند را افشا می‌کرد، روز دگر از باند شاهدهای دروغین می‌نالید، یک جا از باند رشوه بگیرها سخن می‌گفت و جایی دگر وکلای کلاش و کار چاق کن‌های شارلاتان را دستگیر می‌کرد! در این نمایش سخیف پاکسازی هم، با ۲ واژه مرکب " ظلم ستیز" و " عدالت محور" جمله هایی می‌ساخت و تحویل شنوندگانش می‌داد.
اما هیچ شگرد و بینشی برای فساد امام جمعه‌ها و حزب اللهی اسید پاش و تروریست نداشت. هیچ برنامه‌ای برای فساد ساختار قضاوت در ایران نگفت. فقط در عین عجز، سال ۱۳۹۹ گفت که ۱۸۰۰۰ تذکر حفاظتی داده شده! و این خود، اعتراف به ویرانی قوه قضائیه کشور است. مدعی بود با دستورخامنه‌ای برای پاکسازی آمده، اما ظاهر امر، ماموریت او، حذف باند مخوف و فاسد لاریجانی بود و بس!
روزی که به قوه قضائیه رفت، ماموریت خاص او از طرف طائب و سپاه، تخریب باند لاریجانی بود. با کمک سپاه هم اکبر طبری را گرفت [۲۳ تیر ۱۳۹۸]و هم زم را که سپاه از فرانسه به ایران کشانده بود، به دار اعدام سپرد[ ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ]
عبداللهی، یک انسان خرافه باور و خشک مغز است با نگاهی سنتی و غیر مُدرن. صرفا بانک اسرار رئیسی و اژه‌ای است و با بیت رهبری و طائب سر و سر دارد. در اکثر اعدام‌ها در ایران در سالهای ۱۳۹۸-۱۴۰۰ هم مطلع و دخیل است.
علی عبداللهی با چنین سابقه مشعشعی، بطور قضاقورتکی بر مسند امنیت کشور می‌نشیند. اما با ساختار ویرانه، فلج و تحت نفوذ اجنبی وزارت اطلاعات چه خواهد کرد؟ هیچ!
شاید برای دیوید بارنئا [david barnea] مدیر نابغه موساد [Mossad]و یا ویلیام برنز [William Burns] مدیر کهنه کار و سیاستمدار سی آی‌ای [CIA] که امروز در تل آویو دیدار دارند، آمدن یک کارمند دفتری مطیع مانند علی عبدالهی، بیانگر یک نکته است: ادامه بنیادگرایی، تروریسم، فرقه گرایی، و انزوای جهانی رژیم ایران.
علی عبداللهی، در کنار اژه‌ای و رئیسی و طائب به سرکوب داخلی و ادامه خفقان و سانسور خواهد پرداخت وگرنه: در سراپای وجودش، هنری نیست. و موساد و سی آی‌ای، بیشتر از دوران محمود علوی، ساختار جامعه اطلاعات و امنیتی ایران را مسخره خاص و عام خواهند کرد.
برگرفته از توییتر قانعی فرد: @EQFard



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy