Wednesday, Aug 18, 2021

صفحه نخست » خامنه‌ای باید در دادگاهی جهانی محاکمه شود! کوروش گلنام

Kourosh_Golnam_2.jpgخامنه‌ای قاتل هزاران ایرانی دیگر

خوبی پیش‌رفت دانش، تکنیک و فن‌آوری‌هایِ تازه در روزگار ما، به ویژه در بخشِ رسانه‌هایِ همگانی از آن میان اینترنت و موبایل، یکی هم این است که همه گفتار‌ها و رفتارهایِ رهبران، دولت‌مردان، سیاست‌مداران و... ذخیره و در دسترس همگان قرار گرفته امکان بازخوانی و بازبینی دوباره آن‌ها را فراهم‌آورده و کسانی چون علی خامنه‌ای را رسوایِ همیشه تاریخ کرده و راه گریز را بر آن‌ها می‌بندد. ولی واژه "رسوا" برایِ آدمی چون آخوند خامنه‌ای نمی‌تواند بسنده باشد زیرا رسوایی برایِ او امر تازه‌ای نیست و در همه این سال‌هایِ رهبری"نکبت"بارش، رسوایی حلقه و گوشواره گوش او بوده است. او که پیش از این نیز، چهره و دستان‌اش خون‌آلود بوده است، اینک بر پایه همآن نادانی، خود‌بزرگ بینی، توهم و مالیخولیایی که دارد با فرمان‌هایِ تبهکارانه در باره ویروس کرونا، بزه‌کاری‌های خود را افزایش داده و متهم به قتل هزاران انسان بی‌گناه دیگر شده است.

وجدان و شرم

وجدان و شرم برای این بیمارِ قدرت بادآورده، ناشناخته است. اگر چنین نبود می‌باید از این‌همه دروغگویی، مردم فریبی، پشتک‌زدن‌هایِ همیشگی، وارونه سازی، فرار از بار مسئولیتِ ویران‌گرِ فرمان‌هایِ نابخردانه خود و گناه آن را به‌پای دیگران نوشتن، دست‌کم نزد نزدیکانِ خود وجدانش اندکی می‌جنبید و عرق شرم بر پیشانی‌اش می‌نشست!
نه تنها خانواده همه قرباییان ویروس کرونا که بیش‌ترین شمار مردم ایران به درستی متهم اصلی کشتارهایِ ویروس کرونا و وضع هراسناک امروز ایران را شخصِ آخوند علی خامنه‌ای می‌دانند. امروز بار تبهکاری‌هایِ او بسیار سنگین‌تر از گذشته شده است.

خواست محاکمه

من نیز به عنوان یک ایرانی دور از میهن، بی‌گمان هم‌چون میلیون‌ها ایرانی دیگر، خواستار محاکمه آخوند علی خامنه‌ای در دادگاهی جهانی چون دادگاه لاهه هستم. محاکمه تبهکار حمید نوری در استکهلم تازه آغاز کار است و دورنمایی است از آینده‌‌ پیش‌رویِ همه تبهکاران.
خامنه‌ای باید دست به دامان امامان‌اش زده، به دعا، نذر و نیایشی بپردازد که عمری با آن‌ها مردم ساده دل را فریب داده است، تا عزراییل زودتر سروقتش بیاید زیرا پرونده سنگین و تکان‌دهنده تبهکاری‌هایش آماده است و ملیون‌ها ایرانی چشم‌به‌راه روزی هستند که او را به عنوان متهم به هزاران جنایت در برابرِ دادگاه ببینند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy