Friday, Aug 27, 2021

صفحه نخست » دارنده مدال طلای وزنه‌برداری پارالمپیک توکیو: مدالم را به مردم و رهبری تقدیم می‌کنم

E0F86465-1D21-4559-A367-02D0773FF4E9.jpegدارنده مدال طلای وزنه‌برداری پارالمپیک توکیو با تقدیم مدالش به مردم و رهبر انقلاب گفت: برای این مدال سختی‌های زیادی کشیدم و خوشحالم که نخستین مدال طلای کاروان ایران را کسب کردم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از توکیو، روح‌الله رستمی بعد از کسب مدال طلای وزنه‌برداری دسته منهای ۸۰ کیلوگرم پارالمپیک توکیو اظهار کرد: خوشحالم از این که نخستین مدال طلای کاروان ایران به نام من ضرب شد. برای کسب این مدال در چند سال گذشته زحمات زیادی کشیدم و حتی در شرایط سخت کرونایی تمرینات را رها نکردم. بالاخره جواب این زحمات را گرفتم. بابت این اتفاق خدا را شاکر هستم.

او با بیان این که کمیته ملی پارالمپیک و کارشناسان برای من شانس مدال طلا قائل شده بودند، گفت: همه توقع طلا داشتند و خوشحالم که جواب اعتماد آنان را دادم.


رستمی که در شکست رکورد این دسته در پارالمپیک ناموفق بود در این زمینه گفت: بعد از حرکت سوم در حالی که مدال طلای من قطعی بود تصمیم گرفتم به رکورد پارالمپیک حمله کنم اما فاصله بین حرکت آخر و رکوردم کم بود و نفس‌گیری به‌درستی انجام نشد. یکی دیگر از دلایل موفق نبودنم در ثبت رکورد آسیب‌دیدگی کتفم بود.

این دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو درباره برنامه خود برای آینده گفت: فعلاً به استراحت می‌پردازم و به آینده فکر نکردم.

قهرمان جهان در دسته منهای ۸۰ کیلوگرم در پایان گفت: مدالم را به مردم ایران و مقام معظم رهبری تقدیم می‌کنم. هم‌چنین این مدال را باید به شهید مدافع حرم «حسن عبدالله زاده» و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy