Thursday, Sep 9, 2021

صفحه نخست » امام جمعه افشا کننده فساد از پشت پرده کنار گذاشتنش گفت

etemad92.jpgسید سعید لواسانی: گفتند متعارف نیستی برو

اعتمادآنلاین - حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان با انتشار پیامی اعلام کرد: ۱۹ شهریورماه آخرین نماز جمعه به امامت او در این شهر برگزار می‌شود.

در پیام حجت الاسلام لواسانی بیان شده است: جمعه این هفته آخرین نماز جمعه در لواسان را اقامه می‌کنم. خدا را شکر که هفت سال توفیق داد و خدا را شکر که با نظر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این بار از دوشم برداشته شد.

در ادامه این پیام گفته شده است: راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام عزیز ما با مشارکت مردم، تحقق عدالت اجتماعی، مبارزه بی‌ملاحظه با فساد به نتیجه می‌رسد و این مهم در درجه اول وظیفه روحانیت انقلابی است.

رئیس شورای فرهنگ‌ عمومی شمیرانات در بخش دیگری از پیام خود اعلام کرده است: رهبری حکیم ما هم از ما طلبه‌ها همین توقع را دارند و الحمدلله و به فضل الهی تا جان در بدن دارم، این راه را ادامه می‌دهم.

لواسانی در ادامه تاکید کرده است: دوستان فکر نکنند که فقط در لباس امامت جمعه می‌توان خدمت کرد؛ لباس ما لباس نوکری است و هرجا باشیم اگر وظیفه‌مان را انجام بدهیم خدا با ماست. از کمبودهای خود هم به خدای تعالی پناه می‌برم.

امام جمعه لواسان همچنین افزود: ‌به بنده ایراد می‌گرفتند که تو ⁧ امام جمعه ⁩ متعارفی نیستی. گفتم: خودم انتخاب کردم که از این کلیشه‌ها بیرون باشم. من انقلابی وفادار به اهداف امام هستم، به این دلیل باید سد محافظه‌کاری خیال‌پردازانه و مصلحت‌اندیشی خانمانسوز را می‌شکستم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy