Saturday, Sep 18, 2021

صفحه نخست » انتشار تصویری تکان‌دهنده از وضعیت سلامتی امیرحسین مرادی

injury2_091721.jpgایران وایر - بابک پاک‌نیا، وکیل دادگستری با انتشار تصویری از وضعیت پای امیرحسین مرادی از وخامت حال این زندانی سیاسی خبر داده است.

بابک پاک‌نیا، در توییتر خود خطاب به غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی نوشته است:

«امروز فرمودید که اگر در بازداشت اتفاقی برای زندانی بیفتد مسئولیتش با قاضی است! عرض می کنم بنده برای شما نامه نوشتم که حال مولکم وخیم است و قاضی توجهی نمی کند؛ دفتر شما توجهی نکرد! مسئولیت جان موکلم بر عهده کیست؟!»

injury.jpg

اشاره بابک پاک‌نیا به سخنان روز گذشته غلامحسین محسنی‌اژه‌ای است که گفته بود «در رفتاری که با متهم می‌شود قاضی مسئول است. اگر مدت بازداشت غیرمتعارف شد، قاضی جویای دلیل شود و به متهم سر بزند. قاضی نگوید متهم در اختیار ضابط بود از من رفع مسئولیت می‌شود، قاضی باید مستمراً از شرایط متهم اطلاع پیدا کند.»

آقای پاک‌نیا پیش از این به رسانه‌ها گفته بود امیرحسین مرادی در زندان «دچار بیماری پوست پروانه‌ای شده» و «هیچ‌کس» به او رسیدگی نمی‌کند.

امیرحسین مرادی از بازداشت‌شدگان اعتراضات آبان‌ماه ۹۸ با وجود بیماری، دو سال است که در بازداشت بسر می‌برد و قوه‌ قضاییه نسبت به خطر جانی نگهداری او در زندان و عدم دسترسی به دارو و درمان به‌موقع، بی‌اعتنا و غیرپاسخگو است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

امیرحسین مرادی در اسفند ۹۸ در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی به اعدام محکوم شد.

ناصر مرادی، پدر آقای مرادی سال گذشته، به علت «فشارهای زیاد روانی» و «بلاتکلیفی» و «نگرانی از اجرای حکم اعدام» فرزندش خودکشی کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy