Saturday, Sep 18, 2021

صفحه نخست » بازجو خوبه در کلاب هاوس: آیا این نظام همه چیزش سیاهه؟! سخن: بعله سیاه تر از سیاهه!؛ ف. م. سخن

67A446BF-66C9-47A9-B5F6-0B8B1FF7732F.pngحکایتی ست این کلاب هاوس! چقدر عوامل امنیتی حکومت اسلامی، مظلوم و معصوم و نازنازی بودند ما خبر نداشتیم!

وقتی شلاق در یک دست شان، یک کلت کالیبر ۴۵ پُر در جوف کمرشان، برگه های النجاة فی الصدق بازجویی در دست شان، و کلی فحش و فضیحت جنسی و ناموسی بر زبان شان دارند، این قدر مظلوم و معصوم و متمدن و نازنازی نیستند، اما به کلاب هاوسِ آزاد که می رسند و کسانی را که اگر در ایران باشند یا به چوبه ی اعدام می سپارند یا روی تخت شکنجه می بندنشان، حال که دستشان به معترضان و مخالفان و منتقدان نظام نکبت نمی رسد، آن گاه بچه مثبت و مودب و متین می شوند!

فیا عجبا عجبا!


بنده های خدا، با آن همه اهن و تلپ شان، با آن همه هماورد طلبی قهرمانانه شان دو سیر جگر در میان کل دل و روده ی عظیم شان ندارند که مردانه جلو بیایند و همان کاری را که در اتاق های بازجویی و تمشیت می کنند، همان کارهایی که با زنده یادان فرهاد بهبهانی و حبیب داوران و زن سعید امامی کردند که حکایت شان را دیدیم و خواندیم و همان کارهایی را که با هزاران بچه و جوان مخالف خود کردند که ندیدیم و نخواندیم و فقط دورادور شنیدیم، آری بیایند بگویند ما اگر شما آقای شهرام همایون، آقای بهنود، آقای خادم دست مان بیفتید همان کارها را با شما می کنیم و تکه بزرگه تان گوش تان خواهد بود.

نه.

بر خلاف ظاهر مهیب و هیکل های درشت شان ذره ای جگر در دل این جانوران خدعه گر پیدا نمی شود.

مهدی روحانی فری می آید اتاقی می گذارد مثلا به هوای گول زدن آقایان بهنود و همایون و خادم.

با لحنی ملایم و پر از درد (!) درد این که ما هم مشکلات را در مملکت می دانیم، اما این بهای استقلال است که می پردازیم از آقایان دعوت می کنند که شما بیایید به ما، به ما حزب اللهی های آدمکش و آدمخور و ایران بر باد ده بپیوندید. اگر امریکا بگذارد ببینید ایران گلستان می شود! ما شما آقایان را پدر خطاب می کنیم، ما به شما احترام می گذاریم اما شما با نوشته هاتون درد ما رو زیاد می کنید. بیایید و با ما باشید و از ما باشید! :)

:) اما بین خودمان بماند: عجب فیلم هایی هستند این بازجو خوب های تعلیم دیده در متن جمهوری نکبت اسلامی!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy