Sunday, Nov 21, 2021

صفحه نخست » پیام پدر روح‌الله زم به فرانسه

zam_112021.jpgپدر روح‌الله زم از فرانسه خواست ادعای خوش کوشک را تکذیب کند

دویچه وله - محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم، با انتشار یک پست اینستاگرامی، اکبر خوش کوشک را یک مامور سوخته امنیتی جمهوری اسلامی خواند. خوش کوشک مدعی شده بود فرانسه با جمهوری اسلامی در رابطه با به دام انداختن روح‌الله زم همکاری کرده است.

موضوع بر سر ادعاهای اکبر خوش کوشک، مامور پیشین اطلاعاتی جمهوری اسلامی در ارتباط با مبادله روح‌الله زم با یک افسر امنیتی فرانسه است. خوش کوشک مدعی شده بود که سازمان اطلاعات فرانسه و همچنین مقامات عراقی با جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با به دام انداختن روح‌الله زم و کشاندن او به ایران همکاری کرده‌اند.

محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم با انتشار یک پست اینستاگرامی اظهارات اکبرخوش کوشک را "قصه‌سرایی دروغین" خوانده و هدف از آن را ‌"شریک تراشی برای تخفیف اعمال مجرمانه" دانسته است.

او در این پست به اعدام فرزند خود توسط جمهوری اسلامی اشاره کرده و از آن تحت عنوان "قتل مظلومانه و عجولانه" یاد کرده است.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

پدر روح‌الله زم همچنین از دولت‌های فرانسه، عراق و استرالیا درخواست کرده مسئولانه درباره ادعاهای اکبر خوش کوشک اعلام موضع رسمی بکنند.

محمدعلی زم هدف خود را از انتشار این پست اینستاگرامی چنین اعلام کرده است:

«این نيروی "سوخته" اظهار داشته که سازمان اطلاعات سپاه با همکاری دولت و دستگاه امنیتی فرانسه، طرح فریب و آوردن روح‌الله زم به ايران را به‌اجرا درآورده است. این گفتهٔ تکذیب‌ناشده از سوی دستگاه‌های ذیربط مرا واداشت تا گوشه‌ای از سفرهٔ مکتوم دلِ خود، دربارهٔ حقیقت ِتاكنون! مکشوف از ماجرای ربُایش روح‌الله را برای حقیقت‌جویان باز کنم.»

اکبر خوش کوشک همکاری بین سازمان اطلاعات فرانسه و جمهوری اسلامی را "بده بستان"های امنیتی عادی بین سازمان‌های اطلاعاتی خوانده بود.

او در این مصاحبه مدعی شده که دستگیری روح‌الله زم از طریق همکاری سازمان اطلاعات فرانسه و همچنین سازمان اطلاعات ترکیه، "میت" ممکن شده است.

باید یادآور شد که محمدعلی زم، پست اینستاگرامی خود را به مناسبت نزدیک شدن سالروز اعدام پسر خود منتشر کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy