Sunday, Nov 28, 2021

صفحه نخست » عقب‌نشینی قوه قضاییه در پرونده مدیرعامل سایت دیوار؟

divar_112921.jpgایران وایر - در پی واکنش‌های گسترده به قطعی شدن محکومیت، اشکان میرآرمندهی، مدیر وبسایت دیوار، رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی دستور بررسی مجدد این پرونده را صادر کرد.

وز شنبه هفته جاری، سایت دیوار با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مدیرعامل این سایت به اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» به «سه ماه و یک روز حبس غیرقابل تبدیل» محکوم شده است.

در آبان سال گذشته، خبرگزاری فارس در گزارشی درباره سایت دیوار نوشته بود برخی با آگهی «فروش یک کفش جلوباز و استفاده از عبارت‌های خاص» می‌خواهند «تن‌فروشی را به‌صورت پنهان ارائه دهند.»

وبسایت دیوار در واکنش به این اتهام نوشته بود «آگهی‌های موضوع اتهام دارای هیچ محتوای غیرقانونی نبوده و محکومیت دیوار صرفا بر اساس اقداماتی است که اشخاص ثالث در فضای خارج از این پلتفرم انجام داده‌اند.»

انتشار خبر قطعی شدن حکم زندان اشکان میرآرمندهی موجی از نگرانی را برای فعالان صنعت کسب و کارهای اینترنتی ایجاد کرد و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با توصیف این حکم به عنوان «شوک»، خواستار توقف اجرای این حکم شد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

دیوار وبگاه و اپلیکیشن نیازمندی‌های اینترنتی و بستری برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و ارائه خدمات است که در سال ۱۳۹۲ راه‌اندازی شده‌ است.

اکنون این وبگاه در ۲۳۸ شهر کشور فعال است و مردم می‌توانند کالاهای خود را با تفکیک منطقه و محله برای خرید یا فروش در دیوار ثبت کنند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy