Friday, Dec 3, 2021

صفحه نخست » خشم امام جمعه تبریز: هفته‌ای یک پرواز مذهبی به نجف داریم، ۱۸ پرواز تفریحی به ترکیه

imamJ_120321.jpgایران وایر - امام جمعه تبریز با انتقاد از کم بودن پروازها و قیمت بلیت پرواز تبریز به نجف در عراق، به تعدد پروازهای هفتگی از تبریز به کشور ترکیه اعتراض کرد.

سید محمدعلی آل‌هاشم، روز جمعه، ۱۲ آذر ۱۴۰۰، با استناد به آمار فرودگاه آذربایجان شرقی گفت که تعداد پروازهای خارجی از تبریز تنها به کشور ترکیه، ۱۸ پرواز در هفته است درحالی‌که «متاسفانه» تنها یک پرواز از تبریز به نجف‌اشرف وجود دارد که آن‌هم روز پنج‌شنبه، یازدهم آذر، افتتاح شد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: «مدت‌زمان پرواز تبریز به استانبول دو الی ۲. ۵ ساعت اما تبریز به نجف یک ساعت است درحالی‌که بلیت‌های ترکیه نسبتاً ارزان اما بلیت‌های نجف‌اشرف بسیار گران هستند. به‌طوریکه زائرین نجف و کربلا تقریباً در حدود ۱۰ میلیون تومان باید پول بلیت پرداخت کنند».

بنا به گزارش رسانه‌ها در ایران، شهر استانبول در ترکیه با ۳۸ پرواز در هفته پس از فرودگاه مهرآباد، دومین مقصد پرتردد در مجموع و اولین مقصد پروازی خارجی از فرودگاه بین‌المللی مدنی تبریز است.

امسال پنجم آذر ، مصادف با (۲۶ نوامبر)، «بلک فرایدی» یا همان «جمعه سیاه» بود. بسیاری از ایرانیان از طریق مرزهای زمینی و هوایی با سفر به ترکیه از این فرصت برای خرید با تخفیف‌های چند ده درصدی استفاده کردند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

براساس گزارش‌ها، در ماه اکتبر میلادی، از میان حدود ۱ میلیون و ۱۵۳ هزار گردشگر خارجی که از شهر استانبول ترکیه دیدن کردند، تعداد ۱۰۲ هزار و ۲۲۰ نفر، یعنی بیشتر از هر کشور دیگری، گردشگر ایرانی بودند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy