Saturday, Jan 1, 2022

صفحه نخست » پدری دخترش را با دزد اشتباه گرفت و کشت

murder_123121.jpgدویچه وله - پدری که به سوی دختر نوجوانش در ایالت اوهایوی آمریکا آتش گشوده می‌گوید، او را با دزد اشتباه گرفته بود. دختر ۱۶ ساله حدود یک ساعت بعد از شلیک در بیمارستان جان سپرد.

پدری که ظاهرا دخترش را با یک دزد اشتباه گرفته بود، سلاح برداشت و به او شلیک کرد. دختر ۱۶ ساله مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

به گفته روزنامه "کلمبوس دیسپچ"، تیراندازی در گاراژ خانه و در شب منتهی به چهارشنبه ۲۹ دسامبر در شهر کلمبوس ایالت اوهایوی آمریکا روی داده است.

این روزنامه محلی می‌نویسد، حدود ساعت ۴ و نیم صبح مادر این دختر سراسیمه به پلیس تلفن می‌کند. پلیس در این تماس اضطراری کوتاه صدای والدین را می‌شنود که عاجزانه به دخترشان التماس می‌کنند تا از جا برخیزد.

پلیس می‌گوید، دختر تقریبا یک ساعت بعد از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

یکی از نیروهای پلیس به شبکه "ای‌‌بی‌سی‌۶" (ABC6) می‌گوید: «وقتی کسی ماشه را می‌کشد بسیار مهم است که بداند به سوی چه هدفی شلیک می‌کند.»

روزنامه "کلمبوس دیسپچ" می‌‌نویسد، این هفتمین مورد ارتکاب قتل در طول یک هفته و سومین مورد از این دست طی ۳ روز در شهر کلمبوس بود.

این روزنامه مجموع این موارد در سال جاری در این شهر را ۲۰۲ مورد نامیده است.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

سلاح گرم سالانه در آمریکا جان هزاران نفر را می‌گیرد. از شروع پاندمی کرونا تا کنون خشونت با سلاح گرم در این کشور رو به افزایش گذاشته است.

بنا بر داده‌های وبسایت "ٰگان وایلنس آرشیو" (Gun Violence Archive)، در سال جاری در آمریکا بیش از ۴۴هزار و ۵۰۰ نفر با سلاح گرم کشته شدند.

بیش از ‌یک‌هزار و ۵۰۰ تن از جان‌باختگان کودک و نوجوان بودند. قانون مالکیت سلاح در ایالات متحده مدت‌هاست که محل بحث و مناقشه است. حدود ۳۰درصد تمامی بزرگسالان آمریکا از سلاح گرم برخوردارند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy