Tuesday, Jan 18, 2022

صفحه نخست » آواتودی: جزییات جدید از حمله به مخفیگاه‌های موشکی جمهوری اسلامی

avatoday_011822.jpgبه گزارش آواتودی، بامداد یکشنبه ۲۶ دی ماه، شهروندان حداقل ۵۰ شهر غربی کشور در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و همدان، از شنیده شدن صداهای انفجار شدید خبر دادند.

سران جمهوری اسلامی مانند گذشته ابتدا در این مورد سکوت کرده و سپس مدعی شدند که صداهای انفجار ناشی از رعد و برق بوده است!

اما آواتودی دو خبر اختصاصی و محرمانه را در این زمینه افشا کرد.

در ابتدا آواتودی به منشا صداهای شنیده شده در استان‌های کردستان و کرمانشاه اشاره و طی خبر اعلام کرد: حوالی بامداد یکشنبه ٢۶ دی ماه، جنگنده‌های ناشناس و رادار گریز وارد خاک ایران شده و همزمان تونل‌های موشکی سپاه پاسداران در منطقه ثالث باباجانی و چند سکوی پرتاب موشک در استان‌های کرمانشاه و همدان را منهدم کرده و سپس آسمان ایران را ترک کردند.

پس از پایان این عملیات شبیخون هوایی، در حالی که هواپیمایی در آسمان ایران باقی نمانده بود و خاک ایران را ترک کرده بودند، پدافندهای هوایی جمهوری اسلامی در شهرهای غرب ایران شروع به شلیک نامنظم و بدون هدف کردند.

در خبر دوم آواتودی نیز آمده بود: طبق گزارش ویژەای کە بە دست ما رسیدە است، بامداد یکشنبە ٢۶ دی، ٩ موشک در سیلوی موشکی سپاە پاسداران واقع در نزدیکی اسدآباد ھمدان منفجر شدە و دستکم ۵ پاسدار را کشته است.

سپاە پاسداران غافلگیر شدە و ھنوز دلیل انفجار موشک‌ها در سیلوی موشکی را نمیداند.

در گزارشی محرمانه از سپاه به فرماندهی کل قوای جمهوری اسلامی گفته شده است که احتمال دست داشتن عامل داخلی در حادثه انفجار موشک‌ها وجود دارد و کارشناسان سپاه سرگرم بررسی این رویداد هستند.

حال با تحقیقات خبرنگاران آواتودی و اظهارات منابع ما در سپاه تروریستی پاسداران، مشخص گردید که در پی این حملات ( ۲ حمله، نخست حمله به استان‌های کرمانشاه‌ و کردستان و دوم به صورت همزمان در استان همدان) "سیلوی موشکی تنابنده" در اسدآباد همدان به طور کامل منهدم شده است.

بنابراین رخدادهای بامداد یکشنبه را می‌توان حملات همزمان به دو نقطه در ایران ترسیم کرد که هزینه‌های سنگینی را به تروریست‌های جمهوری اسلامی تحمیل کرده‌اند.

در حملات به سیلوی موشکی تنابنده در استان همدان، احتمال مشارکت نیروهای ایرانی نیز وجود دارد و این امکان مطرح شده که انفجارها ناشی از نفوذ به این مجموعه بوده باشد. اما حملات به استان‌های کردستان و کرمانشاه به وسیله پرنده‌های نظانی ناشناس صورت گرفته است.

*خبرنامه گویا از صحت یا سقم این خبر اطلاعی ندارد



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy