Friday, Jan 21, 2022

صفحه نخست » احتمال دارد که رییسی در کاخ سفید هم نماز بخواند

wh_012122.jpgایرنا - آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: به تازگی وزیر خارجه آمریکا رسما اعلام کرد که کشورش غیر قابل اعتماد است.

وی ادامه داد: کشوری که حاکمان آن غیر قابل اعتمادهستند ما چه جوری به قولهای آن ها اعتما کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان داشت: آمریکا بهتر است که عاقلانه تر عمل کند و فرصت محدود مذاکرات هسته ای را از دست ندهد.

امام جمعه کرج تاکید کرد که ما تربیت شدگان اهل بیت (ع) و پیروان امام راحل (ره) هستیم و می گوییم که آمریکا ولو اینکه شیطان بزرگ است اما هیچ غلطی نمی تواند، بکند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد که از نظر امام راحل(ره) تنها یک روز است که می توان با آمریکا رابطه بر قرار کردو آن روزی است که سران آمریکا آدم شوند.

وی با اشاره به اقامه نماز رییس جمهوری اسلامی ایران در کاخ کرملین گفت: احتمال این وجود دارد که رییس جمهور ما در کاخ سفید هم نماز بخواند زیرا این نمازی که در کاخ کرملین خوانده شد پیام های مهمی در پی داشت.

خطیب جمعه کرج اظهار داشت: سیاست ورزی یعنی رابطه دین و سیاست و خدمت به مردم است که امام (ره) این ویژگی بارز را داشتند.

وی ادامه داد: سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به روسیه از جهات مختلف مهم است که امیدواریم آٍثار و برکاتی برای ایران و منطقه در پی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: کشور روسیه به عنوان همسایه و همسو است و تعداد زیادی مسلمان دارد که رهبر معظم انقلاب می فرمایند ارتباط با این دست کشورها باید بیشتر شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy