Tuesday, Jan 25, 2022

صفحه نخست » طلبه فعال در اینستاگرام خلع لباس شد

farda25.jpgرادیو فردا - مهدی صدرالساداتی، طلبه فعال در اینستاگرام، می‌گوید دادگاه ویژه روحانیت او را به «هتک حیثیت و شئون روحانیت» متهم کرده و حکم به «خلع لباس دائم روحانیت» داده است.

او که داماد محمدرضا مدرسی یزدی، عضو شورای نگهبان است، در سال‌های اخیر درباره فساد برخی مسئولان حکومت ایران از جمله خانواده علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، مطالبی در اینستاگرام منتشر کرد که جنجال‌برانگیز شد. برادر او، روح‌الله صدرالساداتی، نیز عضو مجلس خبرگان است.

آقای صدرالساداتی در مطلبی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، نوشته است که در کامنت‌های یکی از پست‌های اخیرش، یک مخاطب مطالبی خطاب به مهدی خاموشی، رئيس سازمان اوقاف و امور خیریه، نوشته بود و دادگاه ویژه روحانیت این مطالب را «توهین» تشخیص داده و مسئولیت کامنت مخاطبان را متوجه این روحانی دانسته است.

او همچنین با اشاره به حکم خلع لباس، خطاب به مسئولان قضایی نوشته است که ««شئون روحانیت چیست که با اعمال من خدشه‌دار شد و اگر من سکوت می‌کردم، حفظ می‌شد؟ خاک بر سر آن شئون پوشالی و موهوم و آنان که به این شئون پایبند هستند».

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

شهریور سال ۹۸ نیز رسانه‌های داخل ایران گزارش دادند که روح‌الله و مهدی صدرالساداتی ناپدید شده‌اند.

روح‌الله صدرالساداتی روز ۱۷ شهریور همان سال دلیل ناپدید شدن خود و برادرش را تهدید به مرگ توسط برخی افراد در استان هرمزگان ذکر کرد و گفت بارها از سوی حفاظت اطلاعات سپاه قم «تهدید به دستگیری و زندان» شده است.

او همچنین توضیح داد که مسئول حفاظت اطلاعات سپاه قم بارها او را «تهدید به دستگیری و زندان، حمله به خانه و آزار خانواده» کرده و در نامه‌های متعدد به رهبر جمهوری اسلامی در این باره «تظلم‌خواهی» کرده اما هیچ پاسخی از دفتر او دریافت نکرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy