Wednesday, Jan 26, 2022

صفحه نخست » استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس + صدای پای علی دایی

Golmohammadi.jpg دویچه وله ـ یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، با ارسال نامه‌ای رسمی به مسئولان این باشگاه به دلیل آنچه که عدم تحقق وعده‌های مدیران باشگاه پرسپولیس عنوان شده، از سمت خود استعفا داد.

در شرایطی که با تصمیم کادر فنی پرسپولیس پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تمرینات شاگردان گل‌محمدی به مدت سه روز تعطیل شد، قرار بر این بود که از امروز (چهارشنبه ۶ بهمن) تمرینات این تیم بار دیگر از سر گرفته شود اما مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان این تیم با وجود حضور در محل تمرین تیم‌شان مانع از تحقق این مهم شد.

در همین راستا، یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم که البته پیش از دیدار مقابل فولاد نیز زمزمه‌هایی در خصوص استعفایش از سرمربیگری پرسپولیس شنیده می‌شد، امروز با ارسال نامه‌ای رسمی خطاب به رضا درویش مدیرعامل این باشگاه و افشین پیروانی مدیر این تیم، استعفای رسمی خود را اعلام کرد.

👈 مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

او پیش از این نیز در صحبت‌هایی، تاکید کرده بود بحث او و بازیکنانش مسائل مالی نیست، بلکه بحث بی‌تفاوتی نسبت به آنها است. سرمربی پرسپولیس پیش از این نیز در این فصل در چندین مرحله مانع از اعتصاب بازیکنانش در تمرین شده بود اما عدم تحقق وعده‌های مدیران این تیم، در نهایت منجر به اعلام استعفای او از سمتش شد.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون تنها درصدی از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده‌اند و رضا درویش پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل این باشگاه، وعده‌هایی در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنانش داده بود که این مهم تاکنون میسر نشده است.

***

به گزارش ایران وایر از نخستین روزهای حضور رضا درویش در باشگاه پرسپولیس، از «علی دایی» به عنوان گزینه جانشینی یحیی گل‌محمدی نام برده می‌شد. علی دایی رابطه‌ای قدیمی و نزدیک با رضا درویش مدیرعامل کنونی باشگاه پرسپولیس دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy