Wednesday, Jan 26, 2022

صفحه نخست » آشفتگی در سامانه بلیت مسابقه ایران و عراق؛ سکوهای زنان هنوز «مشخص نیست»

Iran_Iraq.jpg رادیو فردا ـ در حالی که قرار است پس از دو سال، بالاخره هواداران تیم ملی فوتبال ایران از ورزشگاه بازی را تماشا کنند، امکان خرید بلیت از سایت فروش بلیت مسابقه بین تیم‌های ایران و عراق فعلا «وجود ندارد».

خبرگزاری ایسنا روز پنج‌شنبه نوشت که با وجود اطلاع‌رسانی فدراسیون فوتبال برای بلیت‌فروشی این دیدار از آخرین ساعات چهارشنبه، ششم بهمن، سامانه خرید بلیت برای خریداران «بسته» بود و «هیچ درگاهی» برای خرید بلیت‌های این دیدار وجود نداشت.

این گزارش حاکی است با وجود بازگشایی این وب‌سایت از پنج‌شنبه صبح، کماکان امکان خرید فروش بلیت وجود ندارد، وب‌سایت به صورت «مکرر» قطع و وصل می‌شود و سکوهای مربوط به زنان نیز مشخص نشده است.

ایسنا نوشت: «حتی در یک اقدام موفق که تا مرحله آخر این بلیت‌فروشی هم پیش می‌رود، سایت، خریدار را با خطای مشخصات فردی تطابق ندارد، روبه‌رو می‌کند تا مجددا به خانه اول بازگردد.»

👈 مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

در همین حال با این که محل نشستن زنان در استادیوم جدا از مردان است، «هیچ گزینه آقا یا خانم برای خریداران وجود ندارد و حتی در مدل شبیه‌‌سازی‌شده ورزشگاه آزادی، سکوهای مربوط به زنان مشخص نشده است.»

جمهوری اسلامی سرانجام پس از تهدیدهای چندباره فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، اعلام کرده که ۲۰ درصد بلیت بازی امروز را به زنان اختصاص خواهد داد. با این حال و به ویژه با نابسامانی سامانه فروش بلیت، مشخص نیست که حتی همین وعده ۲۰ درصدی تا چه اندازه عملی خواهد شد.

علاوه بر این، در حالی که اعلام شده برای این دیدار که ساعت شش عصر به وقت تهران برگزار خواهد شد، تنها امکان فروش ده هزار بلیت وجود دارد، این تعداد در سایت، بیش از ۳۶ هزار عدد بلیت است.

«وضعیت آشفته» فروش بلیت بازی فوتبال میان ایران و عراق پس از آن به وجود آمده که امکان خرید بلیت به روز بازی موکول شد و فدراسیون نتوانسته در یک برنامه‌ریزی منظم، این امکان را از روزهای قبل برای علاقه‌مندان فراهم کند.

علاوه بر این، بازی به دلیل شکایت فدراسیون فوتبال عراق تنها چند ساعت پیش از رویارویی تیم ملی این کشور با تیم ملی ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره نتایج تست کرونای اعضای کاروان این تیم در تهران نیز پرحاشیه شده است.

به گزارش سایت «ورزش سه»، در اولین ساعات بامداد روز پنج‌شنبه بر اساس آخرین تست‌گیری کرونا از اعضای تیم عراقی‌، تست کرونای ۴ تن از بازیکنان و یکی از اعضای کادر فنی این تیم مثبت اعلام شد.

بر اساس این گزارش پیش از این نیز تست کرونای سه نفر دیگر از اعضای این تیم مثبت شده بود که با احتساب چهار مورد جدید، تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در این تیم به هشت نفر رسید.

به این ترتیب، هنوز مشخص نیست که کدام بازیکنان تیم فوتبال ایران می‌توانند در بازی امروز حضور داشته باشند.

کاربرانی نیز از احتمال لغو بازی امروز در صورت افزایش شمار بازیکنان «کرونا مثبت» بر اساس دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا ابراز نگرانی کرده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy