Sunday, Jan 30, 2022

صفحه نخست » مهاجرت ناگهانی گزارشگر صداوسیما به انگلیس!

moghadami.jpgآیدین مقیمی گزارشگر معروف و محبوب بسکتبال از ایران رفت.

خبرورزشی - آیدین مقیمی گزارشگر صدا و سیما و معروف به آقای NBA از ایران رفت و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست.

مقیمی دیشب مقابل دوربین این تلویزیون ظاهر شد و توضیحاتی درباره مهاجرتش به خارج از کشور داد. این اتفاق در حالی رخ داد که مقیمی چندی پیش یکی از مسافران کاروان المپیک ایران به توکیو محسوب می‌شد!

یکی از بهترین گزارش‌های آیدین مقیمی گزارشگر بسکتبال سه امتیازی دراماتیک پری پتی و عبارت «یا خدا» بود.

آیدین مقیمی گزارشگر بسکتبال و مدیر روابط عمومی فدراسیون تیراندازی مانند مزدک میرزایی گزارشگر سرشناس فوتبال ایران از ایران رفت و به یکی از شبکه های معاند پیوست. آیدین مقیمی گزارشگر معروف و محبوب صدا و سیما و معروف به آقای NBA از ایران رفته و به شبکه معاند ایران اینترنشنال پیوست.

Snap638203.jpg

علاقه مندان فوتبال بیشتر این حس را درک می کنند. زمانی که گزارشگران مختلف را در مسابقات گوناگون تحمل می کنند و دریغ از این که مطلب مفیدی در طول ۹۰ دقیقه مسابقه بشنوند و چیز جدیدی یاد بگیرند.

در این شرایط حضور یک مجری و گزارشگر که در رشته تخصصی خود، دانشی فراتر از اطلاعات عمومی علاقه مندان داشته باشد، مساله ای کمیاب در تلویزیون و شبکه ورزش است. بسکتبالی ها این شانس را آورده اند که می توانند مسابقات بسکتبال NBA را به صورت مستقیم در بامداد روزهای مسابقه، با بالاترین انرژی ممکن و البته انبوهی اصطلاحات و اطلاعات جدید بشنوند و این ها را مدیون پسری هستند که روز ۱۸ مرداد ۱۳۶۱ متولد شده است و امروز می تواند تولد ۳۸ سالگی( به قول خودش ۳۷ سالگی!) اش را جشن بگیرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy