Saturday, Jan 29, 2022

صفحه نخست » حمله به اوکراین به "دیکتاتور به پایان سلام کن" منجر می گردد، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpgبه این دلیل تاریخی مهم:

یکی از علل حمله هیتلر به روسیه ،پیوستن اوکراین به آلمان بود‌.چون یک استاد ژئوپلتیک آلمان بنام مکندر،با استفاده از تحلیل یک جغرافی دان فرانسوی زمان ناپلئون و تکمیل تئوری وی، از اوکراین بعلت داشتن استپ های سیاه ،یعنی زمین های کشاورزی که نیازی به کود طبیعی و شیمیایی ندارند . بعنوان‌ معدن طلای سبز و در نتیجه هارت لند کره زمین نام برده بود و هیتلر قصد داشت. با فتح اوکراین، قلب دنیا و در نتیجه خود دنیا را، بدست آورد.
که همین دو حمله ناپلئون و هیتلر به اوکراین، باعث سقوط هر دو شد.این سومی هم، در صورت هر نوع اقدام عملی، در اشغال اوکراين، به سرنوشت‌ آن دوی قبلی ،دچار خواهد شد.چون اوکراینی ها،همچون ما ایرانی ها، همانطور که، در جنگ تحمیلی خمینی -صدام ،در عمل و میادین جنگ دیدیم .هم جنگجویان خوب در دفاع از سرزمین خود و هم، وطن پرستان خوبی ،در مقابل حمله دشمن متجاوز به میهن خود هستند.
پوتین این بار کریمه را نیز از دست خواهد داد.چون اوکراینی ها، امکان مانور برای فتح مجدد شبه جزیره کریمه را ،بعلت ناوگان جنگی روسیه در دریای سیاه، ندارند.اما این بار قضیه فرق خواهد کرد.چون سرنوشت کشورشان و آینده نسل های آینده مطرح است. با چنگ و دندان و جنگ های چریکی ارتش روسیه را ،همچون ارتش سرخ در افغانستان، به گل خواهند نشاند ‌در نتیجه حمله پوتین این بار : دیکتاتور به پایان سلام کن خواهد بود‌‌. و بس




Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy