Tuesday, Feb 1, 2022

صفحه نخست » آمریکا علیرضا دبیر را به کشورش راه نداد + ویدئو

dabir.jpg ایران وایر ـ استان‌وایر- رسانه‌های ایران خبر داده‌اند که سفارت آمریکا، برای «علی‌رضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی ایران ویزا صادر نکرده است.

علی‌رضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران ماه گذشته در گفت‌وگو با صداوسیمای حکومتی ایران گفته بود: «ما همیشه می‌گوییم مرگ بر آمریکا، ولی من همیشه می‌گویم که مهم‌تر از مرگ بر آمریکا گفتن، عمل کردن به آن است. یعنی حتی آن دکتری که کراوات زده، ولی کارش را درست انجام می‌دهد، در عمل مرگ بر آمریکا می‌گوید. ما باید با کارمان، مرگ بر آمریکا را معنی کنیم.»

پس از این صحبت‌ها، رسانه‌های آمریکا از جمله «فاکس نیوز»، مدعی شدند که رئیس فدراسیون کشتی ایران در حالی شعار مرگ بر آمریکا می‌دهد که خودش «گرین کارت» و اقامت آمریکا را دارد.

تیم ملی کشتی ایران قرار است برای برگزاری رقابت‌هایی دوستانه ۲۳ بهمن به «تگزاس» آمریکا سفر کند.

علی‌رضا دبیر پیش از این گفته بود که در صورت صادر نشدن حتی ویزا، سفر کل تیم به آمریکا را لغو خواهد کرد. این در حالی است که حضور رئیس فدراسیون کشتی، کنار کشتی‌گیران و مربیان تیم ملی در سفر برون مرزی، لزومی ندارد.

👈 مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

خبرگزاری ایسنا به نقل از مقامات فدراسیون کشتی ایران مدعی شده است که سفارت آمریکا برای علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و «یک ملی پوش» و «یک مربی»، ویزای سفر به این کشور را صادر نکرده است. این خبرگزاری نامی از ملی‌پوش و کشتی‌گیر مورد نظر را نبرده، اما روی ویزا نگرفتن علی‌رضا دبیر تاکید کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy