Friday, Feb 25, 2022

صفحه نخست » چرا وقتی مردم خمینی را در ماه دیدند کسی چیزی نگفت؟! اندر حکایت امروز ما ایرانیان!؛ ف. م. سخن

76870098-99D2-4D8E-AD75-2B80779DA9A8.pngجوانان امروز، یقه ی ما «پدران» را می گیرند که مثلا وقتی مردم تصویر خمینی را در ماه دیدند چرا هیچیک از شما که در آن زمان مثل ما جوان بودید و عقل در سر داشتید چیزی نگفتید و نگفتید آخر مگر دیوانه شده اید که عکس یک آخوند را در ماه می بینید؟

جواب این سوال بسیار ساده است: برای این که کسی جرات نداشت در مقابل مردم نادان بایستد و خود را در مقابل آن ها قرار دهد.

دوم این که وسیله ای نبود تا عقلا بتوانند با آن به مردم بگویند مردم! آخر عقل تان کجا رفته که در انتهای قرن بیستم و دورانی که انسان بر روی ماه قدم گذاشته چنین مزخرفی می گویید؟

حالا گیرم که صدای عقلا به گوش مردم هم می رسید. فکر می کنید در آن دوران پر التهاب که اکثریت مردم،،، انقلابی و ضد شاه شده بودند کسی به حرف عقلا گوش می داد؟

همین عکس خمینی در ماه را بگیرید بیایید به زلزله طبس که گفتند رژیم شاه به خاطر انفجار های زیر زمینی امریکایی ها در کویر باعث وقوع اش بوده برسید! یا بیایید به جنایت سینما رکس آبادان که الّا بلّا دستگاه امنیت شاه و فلان تیمسار و فلان ژنرال دستور آتش زدن آن جا را دادند! یا در زندان های سیاسی خرس به جان زنان می انداختند! یا صمد را بردند در ارس غرق کردند! یا شریعتی را شاه کشت!...

جنابان پدران! ای احمق ها! ای نادانان!

شماها که درس هم خوانده بودید چرا این مزخرفات را باور می کردید یا اگر باور نمی کردید چرا به این مزخرفات اعتراض نمی کردید؟!

***************


حالا ما خدمت پسران و دختران عزیز مان عرض می کنیم که شماها که الان در قرن بیست و یکم زندگی می کنید و انواع و اقسام وسایل ارتباطی در اختیار دارید، شماها فکر می کنید که خیلی خوب و قشنگ با مسائل سیاسی و اجتماعی برخورد می کنید؟ خیلی خوب و قشنگ به حرف های منطقی گوش می کنید؟ خیلی خوب و قشنگ دو دو تا چهار تاهای مسلم را می پذیرید؟

من دیروز مطلبی نوشتم در باره ی زدن هواپیمای اوکراینی توسط سپاه نکبت پاسداران.

نوشتم شما ها که می گویید فرماندهان سپاه در اتاقی نشسته اند و زدن هواپیمای اوکراینی را طراحی کرده اند و بعد هم ساعت شش صبح روز پرواز دستور زدن اش را صادر کرده اند، آخر عقل تان کجا رفته که چنین چیزی را باور می کنید!

شما در جواب می گویید خودشان اعتراف کرده اند!

کجا اعتراف کرده اند که هواپیما را با طرح قبلی زده اند؟ چرا هر چه می نویسم هر چه می گویم هر چه خواهش می کنم این اعتراف به طراحی زدن هواپیما را به من و امثال من نشان دهید تا از اشتباه مان در آییم و حرف های شما را قبول کنیم شما عین خیال تان نیست؟ یا چنین اعترافی -اعتراف به طراحی از پیشِ زدنِ هواپیما- وجود ندارد؟

دو تا جمله ی گفته اند که اگر هواپیما را نمی زدیم جنگ می شد یا قبول کرده اند که سپاه هواپیما را زده، این یعنی طراحی از پیش برای زدن هواپیما؟

کدام ابلهی حتی ابلهی مثل جمهوری نکبت اسلامی نمی گذارد هواپیما دستکم یک، صد کیلومتری از فرودگاه دور شود بعد آن را طبق نقشه های پیچیده ی جیمزباندی بزند و می گذارد هواپیما را درست روی آسمان تهران می زند؟

اگر به عمد زده باشد، کدام ابلهی به قول شماها می آيد «خودش می گوید»؟

چون من و شما دشمن حکومت نکبت هستیم باید هر مزخرفی به ذهن مان می آید بر زبان بیاوریم و مردم هم که جان شان از دست حکومت به لب رسیده آن مزخرفات را مثل حقیقت مسلم بپذیرند؟

نتیجه اش این می شود که یک روان نژند خل وضع، بیاید بگوید خامنه ای رفته دانشگاه پاتریس لومومبا از شوروی ها درس گرفته تا ایران را روسی کند! یا هخا قرار است در روز موعود با چند فروند جامبو جت به تهران بیاید و ایران را از دست «آخوندان» نجات دهد و مردم، چند هزار نفری شان می روند جلوی پارک ملت برای بازگشت او تظاهرات کنند!

بعد هم کسی به این چرندیات اعتراض کند به او بگویند حالا ما در حال مبارزه با جمهوری اسلامی هستیم بگذارید این ها هم به سبک خود کار شان را بکنند!

یا بدتر از آن کاری با او می کنید که دیگر جرات نکند خمینی را در ماه «نبیند» و زدن هواپیما را از پیش طراحی شده «نداند»، یا بگوید سینما رکس را آخوندها -که در آن زمان مورد قبول اکثریت مردم بودند- آتش زدند، نه شاه -که در آن زمان مورد نفرت اکثریت مردم بود-.

به سبک خود کار کردن هم حکایتی ست از آن حکایت های غریب! این «سبک خودشان» باعث خواهد شد تا فردا مردم حرف راست مخالفان حکومت را هم باور نکنند!

عمق این فاجعه را آقایان آقا پسر و خانم های دختر خانم می فهمید یا این را هم باید به شما اثبات کرد؟

باری از قرن بیستم به قرن بیست و یکم رسیدیم و صاحب رایانه و موبایل و اینترنت و فیس بوک و اینستاگرام شدیم، اما وجوداً، همان هستیم که بودیم، یعنی پدران شبیه پسران و پسران شبیه پدران!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy