Friday, Mar 11, 2022

صفحه نخست » چرا سپاه، اسراییل و بی بی سی در قضیه کاترین گیت همدست هستند؟ فرزانه روستایی

roostai_031122.jpgویژه خبرنامه گویا

فرزانه روستایی - مصاحبه دوم من با آقای منشه امیر به علتی که نمی دانم بعد از یک روز و نیم منتشر شد! در این گفت و گو من همچنان اعتقاد دارم که قضیه کاترین شکدام برخلاف آنچه منشه امیر إصرار دارد داستان شنگول و منگول نیست و خانم کاترین اشکدم یک مامور بوده که ماموریت او به دلايلی که نمی دانیم لو رفته است. افشای پرونده کاترین شکدام یا به علت تخاصم منافع بازها و عقاب ها و لاشخورهای نظام با مشکل مواجه شده است، یا دارند بر سر افشای قطره ای این آبروریزی معامله ای را سامان می دهند.

این احتمال را نیز نباید از نظر دور داشت که افشاگری های سریالی حول و حوش این پرونده می تواند بخشی از اصل پروژه بوده باشد که هنوز در تهران و بی بی سی و در دفتر منشه امیر در جریان است.

در ظاهر اسراییل، تلویزیون بی بی سی و جمهوری اسلامی هر سه در تلاش هستند تا این قضیه را تخفیف دهند وتلاش می کنند هر چه زودتر این پرونده مشمول مرور زمان شود. اما از هر زاویه ای به محتویات کاترین گیت نگاه کنیم به ردی از نگاههای جدید می رسیم که باعث می شود افق های جدید و غیر منتظره ای در نگاه ایرانیان نسبت به بازی پیجیده اسراییل در ایران گشوده شود که زدن مراکز هسته ای فقط یک گوشه آن است. از جمله اینکه:

۱ــ کارکرد کاترین اشکدم اسراییلی در ایران بسیار شبیه به کارکرد رجب صفراف روسیه در ایران است. هر دو آنها با تبلیغات رسانه ای و با وقاحت تمام جمهوری اسلامی را یک نظام دمکراتیک آزاد و آسمانی با رهبری فرزانه تبلیغ می کنند و به این وسیله میلیون ها ایرانی را احمق و ابله می شمارند. در حالیکه مردم ایران می دانند که این دروغ ها فقط برای شست و شوی مغزی مردم کاربرد دارد تا این نظام بیشتر بماند.

۲ــ در قضیه کاترین گیت آشکار شد این فقط روسیه نیست که در عالی ترین نهادهای نظامی ـ امنیتی و در دفتر علی خامنه ای حضور دارد. این بار معلوم شد از قضا اسراییل هم ( حتی اگر نگوییم موساد) پا به پای روسیه در نهادهای اصلی قدرت در ایران نفوذ دارد. اگر چنین باشد می شود فهمید که بی شک مهمترین دل مشغولی هر دو روسیه و اسراییل که بخاطر آن خود را به خطر می اندازند نگرانی استراتژیک از سقوط رژیم و از رهبر نشدن مجتبی خامنه ای در معادلات آینده ایران است. بنیاد این قضاوت این است که یک ایران آخوند زده، عقب افتاده، اغتشاش زده، و فقیر مثل امروز بیش از هر اتفاق منطقه ای دیگری، تضمین کننده امنیت سیاسی اقتصادی تل آویو و کرملین در منطقه است و دقیقا به همین دلیل است که هر دو در اکثر موضوعات مرتبط به ایران بازی مشابهی دارند.

۳ــ ما هنوز نمی دانیم قضیه کاترین گیت در مرحله آخر است یا اینکه الحاقیه یا احیانا یک قطعه فیلم پورنو نیز ممکن است در اینده از جایی درز کند و یک جریان سیاسی را در سطوح بالای ایران به زمین بکوبد. اما این را می دانیم که حال سپاه در درگیری های داخلی ایران تقریبا أصلا خوب نیست. طی چند ماه گذشته سپاه سه گل پی در پی از یک جریان داخلی نظام دریافت کرده است.

بعد از آبروریزی و افشای اینکه سردار سلامی فرمانده کل سپاه گفته است هواپیمای اکراین را زدیم تا ده میلیون کشته نشود، بعد از افشای نوار فساد هزار میلیاردی در تشکیلات اقتصادی سپاه، و امروز شایعه ارتباط سردار جوانی با کاترین گیت دلالت بر جنگی جدی در سطوح عالی قدرت در ایران دارد که مبارک است. اینکه سردار جوانی بعد از انتشار مصاحبه بی بی سی بی با کاترین شکدام بی درنگ اطلاعیه می دهد و خدا را شکر کند دلالت بر این دارد که سپاه دارد پاسخ موشک پرانی های منطقه ای و انحصار طلبی های داخلی را دریافت می کند، البته با طعم کاترین پرز شکدام.

کانال یوتوب فرزانه روستایی

***

در همین زمینه:

منشه امیر:«نمیدانیم کاترین پرز شکدام جاسوس بوده یا نبوده،ولی بسیاری از مطالب جعلی است»گفتگوی جنجالی دوم با فرزانه روستایی

رادیو اسرائیل - جنجال در داخل ایران و در بین ایرانیان برون مرزی درباره این که بانویی به نام کاترین پرز شکدام که بوده و آیا با چه ماموریتی به ایران سفر کرده و کدام "روابط" را با مقامات رژیم برقرار ساخته، هر روز دامنه دارتر می شود و از دیدگاه ایرانیان اخبار مربوط به جنگ اوکراین را تحت الشعاع قرار داده و مرتبا مورد بحث و جدل است

در این برنامه خانم فرزانه روستایی که پیش از خروج از ایران یکی از چهرهای رسانه ای بوده در این بحث همچنان تاکید می کند که دست اسرائیل در این ماجرا به خوبی دیده می شود و موساد این جنجال را برانگیخته است.

در مقابل، آقای منشه امیر بر این باور است که بخش اعظم مطالبی که در این باره در شبکه های اجتماعی انتشار یافته دروغ محض است و نوعی جنگ روانی بین مخالفان رژیم و طرفداران آن می باشد.

آقای امیر به یک نمونه بارز این دروغ پردازی ها و انتشار فیک نیوز اشاره می کند وی تاکید دارد که این نمونه دروغ پردازی ها در نهایت امر موجب بی اعتمادی مردم ایران نسبت به عملکرد اپوزیسیون می شود و دلسردی آنان را باعث می شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy