Saturday, Mar 12, 2022

صفحه نخست » المیادین لبنان: حملات موشکی امروز پاسخی به عملیات قبلی (پهبادی) اسرائیل علیه ایران است که از کردستان عراق انجام شده بود

irbil_031222.jpgالمیادین: حمله به مقر موساد در اربیل، پاسخی به عملیات قبلی اسرائیل علیه ایران است که از کردستان عراق انجام شده بود / عملیات علیه موساد هیچ ارتباطی با عملیات اخیر اسرائیل در سوریه ندارد

المیادین به نقل از منبع موثق نوشت که مقر موساد در جاده تفریحی صلاح الدین ویران شد و عوامل کشته و زخمی شدند. این رسانه نوشت که این عملیات پاسخی به عملیات قبلی اسرائیل علیه ایران است که از کردستان عراق انجام شده بود و هیچ ارتباطی با عملیات اخیر اسرائیل در سوریه ندارد.

ایسنا بخش هایی از خبر المیادین در مورد حمله امروز به اربیل در کردستان عراق را منتشر کرده که به شرح زیر است:

مقر موساد در جاده تفریحی صلاح الدین ویران شد و عوامل کشته و زخمی شدند

هیچ مرکز عراقی یا آمریکایی در کردستان عراق هدف قرار نگرفت

این عملیات پاسخی به عملیات قبلی اسرائیل علیه ایران است که از کردستان عراق انجام شده بود

عملیات علیه موساد هیچ ارتباطی با عملیات اخیر اسرائیل در سوریه ندارد

پاسخ ایران به شهادت دو تن از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به دست اسرائیل در زمان مناسب صورت خواهد گرفت

ایرنا هم نوشت:

اخبار سوریه مدعی شد: در حالی که (بعد از شهادت دو نیروی سپاه توسط صهیونیست ها در سوریه) اسرائیلی ها منتظر بودند تا موشک‌ها از سوریه به سمت پایگاه‌های هوایی در جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک شود، اما مقر سری آن‌ها در جاسوسخانه وابسته به مسعود بارزانی با موشک‌های تاکتیکی با خاک یکسان شد.

این رسانه همچنین با اعلام این که حمله در ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد صورت گرفته به این نکته اشاره کرده که این زمان، دقیقا همان ساعتی است که سردار شهید قاسم سلیمانی در عراق ترور شد و به همراه ابومهندس و چند نفر از همراهانش به شهادت رسید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy