Tuesday, Mar 15, 2022

صفحه نخست » منشه امیر: شیوه اسرائیل برای نابودی برنامه اتمی ایران عوض شده

es15.jpgرادیو اسراییل - در یک مصاحبه کوتاه خبری که از تلویزیون "ایران اینترنشنال" پخش شد، آقای منشه امیر در رابطه با آخرین سخنان وزیر دفاع اسرائیل در مورد احتمال جنگ با حکومت اسلامی ایران گفت که هدف نهایی تغییر نیافته و آن چه که عوض شدن، راه های رسیدن به این هدف، از طریق تعامل و هماهنگی با ایالات متحده می باشد.

این سخنان یک روز پس از آن بیان شد که رژیم ایران ادعا کرد یک پایگاه اطلاعاتی و جاسوسی اسرائیل در اقلیم کردستان عراق را مورد حمله قرار داده است - امری که همه کارشناسان امور آن را یک دروغ خیالبافانه می دانند و بر این گمان هستند که هدف موشک های رژیم ایران، آسیب رساندن به ساختمان جدید کنسولگری آمریکا در شهر اربیل بوده است.

اگر این ادعای رژیم ایران درست بود، و حتی در صورت نادرستی آن، نشان می دهد که جنگ عملی بین رژیم ایران ارتش اسرائیل همچنان در جریان است، به ویژه آن که امروز (دوشنبه) رژیم ایران ادعا کرد که یک تعرض اسرائیلی در تاسیسات اتمی را خنثی کرده و همچنین سخن از یک حمله بزرگ سایبری از جانب رژیم ایران علیه سایت های اسرائیلی بود.

ژنرال نیروهای ذخیره بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل، امروز در یک سخنرانی گفت که عملیات علیه رژیم ایران باید با احتیاط و انسجام صورت گیرد.

به گفته آقای امیر، این سخنان در رابطه با انتقادهای گزنده روز یکشنبه از زبان آقای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین بود که دولت نفتالی بنت را در رابطه با اتم ایران به عدم قاطعیت متهم ساخت.

نسخه کامل این مصاحبه کوتاه در اختیار کاربران قرار دارد:

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy